Traxxas 1/16 e-revo Topic!

2 channel dacht ik toch mike, belachelijk veel mensen hebben een 3 channel zonder die ooit te gebruiken.
Aan 2 heb je bij bijna alle electro autos genoeg tenzij je mech brakes hebt, dikke monstertruck met dubbele servo's en dat soort zaken.

En wat dacht je van een Fan?? Heel vaak als je die wilt gebruiken heb je niks meer aan je ontvanger. Dus als 3Channel past koop die ;)

Is goed. Deze is inderdaad 3 channel op hobbyking: HobbyKing Online R/C Hobby Store : HK-GT3B AFHDS 2.4ghz 3 Channel Radio System

Zal nog wel even ebay goed in de gaten houden voor de 2.4 ghz traxxas original.

Weet je toevallig wat die display is op die van de hobbyking? :P Wordt niet echt wijzer ervan op die site.

Misschien dat ik er nog ff 2 LiPo's bijhaal, bespaard ook weer in verzenden voor de volgende keer, maar weet het niet zeker:P!
Eerst even me 27 mhz verkopen.

Gaat me ESC namelijk niet kapot ofzo, omdat het geen originele traxxas zender/ontvanger is?

Laatst bewerkt door een moderator:
Is goed. Deze is inderdaad 3 channel op hobbyking: HobbyKing Online R/C Hobby Store : HK-GT3B AFHDS 2.4ghz 3 Channel Radio System

Zal nog wel even ebay goed in de gaten houden voor de 2.4 ghz traxxas original.

Weet je toevallig wat die display is op die van de hobbyking? :P Wordt niet echt wijzer ervan op die site.

Misschien dat ik er nog ff 2 LiPo's bijhaal, bespaard ook weer in verzenden voor de volgende keer, maar weet het niet zeker:P!
Eerst even me 27 mhz verkopen.

Gaat me ESC namelijk niet kapot ofzo, omdat het geen originele traxxas zender/ontvanger is?
die display is een scherm waar getalletjes op staan van de trim, endpoints, model enz.
mooi zendertje heb hem zelf ook

gt3b kan ik ook met klem aan raden... Op rctech zijn een paar mensen bezig met ground up reprogramming van de firmware;) Hoe bedoel je al die shiney stuff van high end transmitters hebben we niet:P

Hoezo anders heb je niks meer aan je ontvanger :S hoe bedoel je dat

EDIT ik snap nog steeds niet wat je bedoelt mike maar volgens mij is het hoe dan ook onzin.
Wat ik wel kan begrijpen dat mensen voor een paar dollar extra bij hobbyking liever een zender hebben met 3 kanalen en een LCD screen (dat is natuurlijk logisch) maar er zijn gevallen waar je veel meer betaald voor dat extra kanaal. En je bent het gewoon niet nodig.

Laatst bewerkt:
maar als je een fan erop hebt in channel 3 dan kun je toch ook gewoon channel 4 en 5 gebruiken voor lichten ofso?
channel 4 en 5 werken toch hetzelfde als 3?

Misschien ligt het aan mij maar dan ben je volgens wat hierboven staat 5 channels nodig om licht en een fannetje op een auto te krijgen?
Lijkt me niet toch :p

Als ik morgen of overmorgen mijn lipo's en lader krijg wil ik graag meteen kunnen laden en rijden. Ik moet daarvoor nog een stekker kopen die van het 240 volt stopcontact naar de voeding zelf gaat want bij die die ik heb gekocht zit de amerikaanse stekker. Moet ik daarvoor gewoon naar een computer winkel of iets dergelijks?

En ik wil ook graag de kap van de auto vast laten zitten met klittenband ipv die metalen clipjes. Iemand een winkel waar je die dingen kunt vinden?

Als ik morgen of overmorgen mijn lipo's en lader krijg wil ik graag meteen kunnen laden en rijden. Ik moet daarvoor nog een stekker kopen die van het 240 volt stopcontact naar de voeding zelf gaat want bij die die ik heb gekocht zit de amerikaanse stekker. Moet ik daarvoor gewoon naar een computer winkel of iets dergelijks?

En ik wil ook graag de kap van de auto vast laten zitten met klittenband ipv die metalen clipjes. Iemand een winkel waar je die dingen kunt vinden?
Welke LiPo's en lader heb je gekocht? Bij hobbyking?

Dat klitteband kan je misschien ook kopen in een computershop of bouwmarkt ofzo.

Die kan je inderdaad in een computershop kopen ;),heb dit ook verleden week gedaan en koste me maar 4 eurokes:D

En klitteband haal je in iedere doe het zelf zaak of beter nog in een winkel waar ze stoffen voor kleding en gordijnen verkopen kost je ook maar enkel euro's

Laatst bewerkt:
Welke LiPo's en lader heb je gekocht? Bij hobbyking?

Dat klitteband kan je misschien ook kopen in een computershop of bouwmarkt ofzo.

Ik heb 2 3s lipo's en een 2s lipo gekocht. Met de turnigy accucel 6 lader. Deze lijst heb een paar weken terug wel gepost ;)

Die kan je inderdaad in een computershop kopen ;),heb dit ook verleden week gedaan en koste me maar 4 eurokes:D

En klitteband haal je in iedere doe het zelf zaak of beter nog in een winkel waar ze stoffen voor kleding en gordijnen verkopen kost je ook maar enkel euro's

Okee, dan ga ik daar wel even heen binnenkort. Bedankt!

Als ik op een LiPo wil rijden, moet ik die tandwiel verwisselen.
Heeft iemand nog tips daarvoor, en hoe je dit het beste kunt doen?

Als ik de tandwiel verander, kan ik dan ooit nog wel op NiMH accu's rijden of moet ik dan weer de oude (eerste) tandwiel verplaatsen?

Ik las in het boekje dat je soms je onderhoud moet doen aan je slipper clutch. Wat wordt daarmee bedoeld, heb de auto nu 3 maanden, maar snap niet wat je daaraan zou kunnen onderhouden, en waar zit het eigenlijk :P?

Oke, naja ik laat dat nu nog wel ff.
Heb net ff met een volle nimh accu ongeveer 15 minuten gereden, en dan zowat steeds volluit :O.
Best wel vet :D meestal rij ik 2 x 7 min ongeveer.

Back