Traxxas 1/16 e-revo Topic!

dat valt mee.
alleen hebben ze geen enkel van de 5 onderdelen die ik nodig heb voor de erbe in huis.dus dat valt dik tegen.zijn er nog online shops die kwaliteit leveren?

Prijzen is een kwestie van vergelijken. Ze leveren verschillende merken en dus verschillende parts. Vaak vergelijkbaar spul maar van een ander merk, de prijs kan enorm (hierdoor) verschillen. Laatste keer betaald ik wel $ 5,- voor verzending, dus $ 4,- duurder dan bij Liquid.

Je hebt ook nog RCplanet, alleen zijn de verzendkosten behoorlijk en de douane heeft ze altijd te pakken gehad...
Niet bepaald mijn favoriet qua verzendkosten en levertijd...

gelukkig
liquid is weer normaal. ik heb alles gevonden en besteld.eindelijk zeg!

RCplanet had ik al gekeken en die zijn inderdaad heel erg duur.28dollar om 5 stukjes op te sturen

Je hebt ook nog RCplanet, alleen zijn de verzendkosten behoorlijk en de douane heeft ze altijd te pakken gehad...
Niet bepaald mijn favoriet qua verzendkosten en levertijd...

AmainHobbies kun je raadplegen, weet niet of ze MERV spullen hebben. Snelle verzending en de verzendkosten zijn in orde (natuurlijk geen LiquidRC stijl).

*Op last van robert verwijderd*

Laatst bewerkt door een moderator:
Damn, zolang erop zitten wachtten en dan is de paintjob ''mislukt''.... Maar hoe kom je erbij om remvloeistof te gebruiken?!?! :confused: Misschien is het een idee om de ruiten eruit te snijden en er gaas voor te doen?
Be benieuwd naar de foto!!

Hallo,

Ik heb een vraagje naar jullie ervaringen betreft leveringen van de firma HobbyKing, ik ga voor mijn jonste zoon een E-Revo VXL kopen en zou onmiddelijk 2 Zippy lipo's 2200mAh 2S willen bestellen, kwestie van toch wat 'playtime' te hebben.
Doch de vraag is levert de firma HobbyKing uit de USA of vanuit Europa?
Ik zie dat er vanuit Duitsland en ander Europese landen support wordt gegeven, kwestie van niet te veel douanekosten te moeten betalen, ik bestel liever uit Hong Kong dan uit de USA, schandalige invoerkosten hier in België!

Graag jullie ervaringen hierover.

Groetjes

@mopar, ze leveren uit de USA, zendingen zijn niet super snel maar wel vlot. Tot nu toe heb ik de ervaring dat je binnen 10 werkdagen de accu's hebt.

Nee, ze leveren vanuit de States (US warehouse staat er dan bij), Duitsland (DE warehouse) of Hongkong. Maar met name de voorraden in Duitsland zijn erg beperkt.
Ze werken er hard aan om de voorraad bij te werken, maar dat gaat met containers en dus niet erg snel.
Maar zelfs vanuit Hongkong gebruiken ze al een aantal maanden creatieve methodes van versturen, veel gaat via Swiss Air en Singapore, terwijl dat vroeger alleen maar HongKongPost was..

Er loopt al een apart topic over dit onderwerp trouwens, Hobbycity heeft dikke problemen om de spullen bij de mensen te krijgen. De veiligheidsmaatregelen zijn flink aangescherpt Lipo's worden gezien als "dangerous goods". Ik heb op dit moment nog 4 ! bestellingen die moeten binnenkomen.. de oudste is al 8 weken oud !

Laatst bewerkt:
Ik heb op dit moment nog 4 ! bestellingen die moeten binnenkomen.. de oudste is al 8 weken oud !

8 Weken heb ik persoonlijk nog nooit moeten wachten.Laatste bestelling op 19/06 gemaakt en 3dagen later al bij duane ,dan wel nog 10 dagen moeten wachten tot het voorbij duane was.
Maar al bij al redelijk vlug
Dit was voor 4 Lipo's + Paar servo's

Ik heb tig bestellingen gedaan afgelopen 2 jaar, gaat meestal goed hoor. Meestal een 10 tot 14 dagen voordat de spullen er zijn, mits bestelt met EMS.
Wil alleen ff waarschuwen dat op dit moment de problemen groot zijn bij hun.

Gisterenavond eindelijk eens lekker kunnen rijden met de merv en mijn MMP. Wat een verschil met de stock regelaar! Echt een aanrader.
Nadat de 2S lipo`s leeg waren heb ik even een 3S erin gedaan. Alles ging prima, maar de motor werd 85 graden en de lipo stond op 54 graden. Allemaal een beetje te warm. De regelaar bleef netjes 45 graden, maar daar zit een vin op, dus deze zal niet snel te warm worden.

Wat zal ik doen met de verhouding, rij nu met 23/50?

Edit: ik rij met vrij grote banden. De Hawk banden met dish wheels welke eerder in dit topic voorbij zijn gekomen.

Yo Rickyyy,
gearing 23/50 met 3S en Dirt Hawg is echt too much! Kan onroad prima, maar offroad echt een big no-no!
De MMP op 45 graden krijgen is echt al een hele prestatie ;)
Als je op 3S wilt rijden offroad met die banden moet je echt denken aan aan 18/55.

Voor wat betreft het (terechte) gemopper over het moeten wachten op onderdelen uit het buitenland, vergeet niet dat het zeker niet beter gaat worden! De nieuwsberichten rond TNT bijvoorbeeld zijn ook zorgwekkend.

Dus als we met z'n allen nou ook eens aan de Nederlandse modelbouwzaken denken en daar flink gaan bestellen gaan de voorraden daar misschien wel omhoog en de prijzen en levertijden omlaag!!!

(en toen werd ik weer wakker......:D )

Haha, mocht het ooit zover komen dan zal de regering wel weer ergens een belasting aan toevoegen zodat we nog steeds de hoofdprijs betalen! ;)

Back