Ik meen dat ik eens een verschil van 30 dollar had gezien voor een CC combo... Welke het was weet ik zo niet meer!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ezrun 60A binnengekregen
Prijzen is een kwestie van vergelijken. Ze leveren verschillende merken en dus verschillende parts. Vaak vergelijkbaar spul maar van een ander merk, de prijs kan enorm (hierdoor) verschillen. Laatste keer betaald ik wel $ 5,- voor verzending, dus $ 4,- duurder dan bij Liquid.
Heb je een linkje hier naar toe?? (interesse)
Je hebt ook nog RCplanet, alleen zijn de verzendkosten behoorlijk en de douane heeft ze altijd te pakken gehad...
Niet bepaald mijn favoriet qua verzendkosten en levertijd...
Ik heb op dit moment nog 4 ! bestellingen die moeten binnenkomen.. de oudste is al 8 weken oud !
Gisterenavond eindelijk eens lekker kunnen rijden met de merv en mijn MMP. Wat een verschil met de stock regelaar! Echt een aanrader.
Nadat de 2S lipo`s leeg waren heb ik even een 3S erin gedaan. Alles ging prima, maar de motor werd 85 graden en de lipo stond op 54 graden. Allemaal een beetje te warm. De regelaar bleef netjes 45 graden, maar daar zit een vin op, dus deze zal niet snel te warm worden.
Wat zal ik doen met de verhouding, rij nu met 23/50?
Edit: ik rij met vrij grote banden. De Hawk banden met dish wheels welke eerder in dit topic voorbij zijn gekomen.