Traxxas Rally VXL topic

En waar zou ik die dan kunnen kopen?
Want dat is dus mijn probleem. Dat ding staat wel op hun site maar is dus , ondanks dat het voor december en later in januari en februari was aangekondigd, in maart nog steeds nergens te koop...

TRX7311 Body, 1/16 Rally (clear, requires painting)/ grill and lights decal sheet € 19.95

PKRACING

Bel ze maar: "we hebben hem niet op voorraad en weten niet wanneer die binnenkomt"
Webwinkels hebben wel vaker dingen op de site staan die ze in werkelijkheid (nog) niet kunnen leveren.
Geloof me, ik heb het geprobeerd ;)

Waar doen jullie je inkopen voor de Rally?

Ik wil namelijk wat spare-parts gaan bestellen, mocht er tijdens het rijden iets kapot gaan. Ook de aluminium toe en push rods enzo :)

Zo goedkoop mogelijk uiteraard =D

Bel ze maar: "we hebben hem niet op voorraad en weten niet wanneer die binnenkomt"
Webwinkels hebben wel vaker dingen op de site staan die ze in werkelijkheid (nog) niet kunnen leveren.
Geloof me, ik heb het geprobeerd ;)

Als je het niet op voorraad hebt zet het dan niet op je website tog.
Anders ebay?

de ken Block is hetzelfde als de normale VXL Rally , behalve de slicks , de hot-up's zijn dus legio , de meeste parts van de slash vxl en e-revo vxl 1/16 passen dus , genoeg verkrijgbaar .Blader maar door het topic, er staan genoeg ideéén en set-up's vermeldt.

Enig wat nog niet verkijgbaar is, zijn de losse kapjes ongespoten;)

Laatst bewerkt:
Wordt nu toch wel eens tijd voor de kapjes.

Verwachte datum was begin Maart, maar we lopen toch al tegen het einde van Maart aan :P

Ik heb de ken Block edition en heb me al wat gripbandjes e.d. besteld bij R2Hobbies, alleen is er wat 'gezeik' met het adres dat het niet zou overeenkomen en blabla. Heel gedoe om niks als je het mij vraagt maar oké.

De lipo's van Hobbyking zijn in ieder geval wel goed aangekomen vanuit Duitsland en zijn allemaal gebalanceerd op 3,84V binnengekomen, perfect dus :banana:

2200mAh 20C Zippy's :)
Wel een klein stukje van het batterijklepje moeten verwijderen om wat meer ruimte te krijgen voor de kabels. Dit is misschien een millimeter of 2, meer was niet nodig.

De clear rally body kun je gewoon op ebay kopen voor een spotprijs
Kan aan mij liggen maar op ebay .com en .nl en .de vind ik ze iig niet.
De clear kapjes dan he. Ik zie wel een hele reeks losi 1/24 kapjes maar die passen dus niet :D

Nu op het moment zie ik het ook jah dat ze nu er even niet opstaan.
De gespoten bodys staan er wel op.
Midden april komt de mustang in nl.
Ik denk dat daarna de kapjes ook wel zullen komen.

Hoelang duurde het bij de merv voor er aftermarkt kapjes kwamen?
Zou het ook kunnen dat deze auto nog niet zo heel veel verkocht is.
En dat bv de merv zoveel verkocht werd in korte tijd dat er ook snel veel aftermarkt parts kwamen.

tis jammer dat er geen decals bij zitten, moeten we weer met de airbrush aan de slag :mad::cool:

ik kijk nog ff verder voor het kappie , beetje te veel transport shit erbij ,kan/wordt het al met al nog wel prijzig .. ;)

Op een ander forum dit gezien :

IMG_3057-1.jpg

IMG_3058.jpg

Het gaat om de Hpi Cup Racer Porsche 911 Body.

Ik krijg hem (hopelijk) deze week binnen, en ga eens proberen hoe het past.

Back