Traxxas Rally VXL topic

Ik kwam de porsche kit stom toevallig tegen bij rcracingtwente. De verkoper was iig zo vriendelijk om de body uit de doos te halen en mij deze los te verkopen... Hij past idd wel ietsje aan de smalle kant maar niet storend. Voor mij wordt het de eerste kap die ik ga spuiten.. Gelukkig zitten er genoeg martini striping stickers bij :razz:.

Yippiekayee. Beginnen ze eindelijk de losse verkoop? Jammer dat ie niet in het blauw is en bieden.. nog ff wachtuh nog....

Nou, ik heb de onderdeeltjes vanuit Amerika binnen.

Zoek je goedkope originele onderdelen voor je Rally?
Ebay : Jenny's rc shop.

30 maart verzonden, vandaag binnen :D

Zo, het spuiten van de Porsche body is begonnen :banana:.

Het is de eerste echte kap die ik 'serieus' wil spuiten, en het was me bijna 100% goed afgegaan.

Helaas dacht ik met 3 lagen PS-16 genoeg blauw erop te hebben dus begon ik te backen met zwart. Er had dus toch nog 1 laagje blauw op gemogen omdat je nu lichtjes zwart op de deuren ziet :rolleyes:.

Maar.. omdat het 't eerste kapje is, heb ik niks te klagen.
Morgen zal ik wat foto's posten omdat de kleinere deeltjes nog even gespoten moeten worden :)

Hier is ie dan :D

To Do :
- De ducktail erop plakken
- De raamlijsten op het achterraam plakken
- LED's inbouwen
- Wielkasten iets verder uitknippen zodat er gestuurd kan worden ;)

Het is de eerste body die ik zelf gespoten heb, ben er dan ook blij mee dat het zo goed gelukt is.

Ik citeer :

Helaas dacht ik met 3 lagen PS-16 genoeg blauw erop te hebben dus begon ik te backen met zwart. Er had dus toch nog 1 laagje blauw op gemogen omdat je nu lichtjes zwart op de deuren ziet

Waarschijnlijk PS16:)

Ja, maar het zwart bleek gelukkig op de buitenkant te zitten.

Dus 3 lagen was genoeg, er is geen zwart te zien door het blauw heen gelukkig :yes:.

Niet echt moeilijk maar wel puik werk.
Ik zelf houd wel van oude autos.
Zelf zou ik eerder voor een 4x4 kapje gaan.
Dit is een 2wd in het echt toch?
Zelf vind ik het een vreemd gezicht om zo een auto te zijn driften.
Skyline impreza of andere 4x4 drifter lijkt mij mooier.
Smaken verschillen gelukkig anders hadden we allemaal etzelde kappie

.... er wordt niet mee gedrift maar geraced op een indoor baan ;)
En aangezien deze kap een Cup racer kap is, is hij daar zeker geschikt voor.

Volgens mij is de Porsche normaal 2wd idd, maar who cares :p
Er zijn nog altijd geen Traxxas kappen beschikbaar, dus dan moet je toch wat doen =D

Back