Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ja, maar volgens mij kan je ook weer een Tamiya kap op een Rally proppen...
Maar wat zijn jouw bevindingen in rijgedrag verschil tussen de twee auto's?
(beetje vragen naar de bekende weg...)
Daar heb ik ook al aan zitten denken. Die groene velgen vind ik zo wie zo niet echt top en er komt toch meteen nog een setje of wat bij...
Echter ik heb jullie hulp nodig! Ik begin namelijk te twijfelen. Ik zal het (proberen) uit te leggen. Ik ben in de basis geen voorstander van een onroad auto. Off-road is mijn ding. In mijn 1 op 1 leven rij ik al onroad op circuits.
Maar met de Rally van Traxxas begon het toch te kriebelen. Ik ben al verkocht aan de lay-out van de auto (ik heb al 3 revo's). Voor het doeleinde waarvoor ik ze gebruik, helemaal top. Maar tja als je dan toch een semi onroad ga kopen, moet het dan een Rally worden?
Vooral de combi tussen rijden en driften spreekt me aan. Maar ja, waarom dan geen Tamiya DF-03 (zelf te bouwen)of een TB 03 (ook zelf bouwen) al wordt dat wel heel erg onroad...
Kortom ik twijfel maar de Rally heeft nog steeds de voorkeur en dan met namen de Ken Block versie. Maar een Rally met later een Ken Block kap kan ook... En alle spares heb ik al! Mmmmmm moeilijk.
ach rond de €56 voor een gespoten kap, er zijn ook diverse blanco kappen die al dat kosten , laat staan de verf ervoor
tis maar wat je het waard vindt![]()
En in het kader van "even snel een hoop geld verdienen aan de fanboys":
Deze link
welke bodies koop jij man?