Traxxas Rally VXL topic

3S is niet te doen man. Das even leuk, daarna niet meer. Je rijdt er alles mee kapot.
2S gaat hard zat voor dat dingetje.

Maar mocht je perse 3S willen hebben, er zijn een aantal mensen die er af en toe mee rijden. Zij weten vast wel welke passen...

Ik heb de Zippy's 3s 1500 mah die passen echt maar net, net, net. Eigenlijk net niet, maar ze gaan erin, zeg maar...

even de rally op de weegschaal gezet, om te kijken of de esc mod qwa balanceerring goed heeft uitgepakt, gelukkig maar 2,3 gram verschil met ra en la:eek:

Ombouw gereed, met spullen van Hot Racing, op de extra's op de kap na dan...

rally1.JPG

rally2.JPG

rally3.JPG

rally4.JPG

rally5.JPG

Nee, ze draaien niet mee. Die bestaan wel, super mooi maar volgens mij zijn die $ 24,- per twee en dat vond ik te gek... Die zijn van 3Racing (de mijne van Hot Racing)

Hier een linkje naar de mee draaiende van 3Racing:

[URL="
- Ultimate Realistic Brake Disc #3RAC-AD12/V2[/URL]
Je bedoelt zeker dat de hele schijven niet meedraaien en dat alles gewoon stilstaat?
Volgens mij bedoelde klamath juist dat de schijven wel meedraaien en de klauwen niet (zoals die van 3racing).
Die heb ik op mijn trf416, maar die passen volgens mij nooit op de rally:
mustang_gtr_21.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Inderdaad, we bedoelen hetzelfde (bij mij staat alles stil). Echt heel mooi die 3racing schijven. Waarom zouden ze niet passen?

Laatst bewerkt:
Die werken alleen met de lagers die in de meeste 1/10's gebruikt worden.
De originele lagers moeten er namelijk uit, zodat daar de remklauw in gedaan kan worden.
Aangezien dat allemaal wat ruimte inneemt, gaan er iets dunnere lagers in (meegeleverd met de 3racing set).
Ze zijn gemaakt voor 10mm lagers.
Voor 11mm lagers is er een shim setje te krijgen.
Staat ook op hun website

Laatst bewerkt:
Back