Traxxas Rustler op zoek naar de 160 km/h

1e testrun, 123 km/h

Vandaag de eerste test run gedaan (om te kijken of er niets van de auto af zou vallen :D).

De auto voelt zeer stabiel aan, ik ben ook maar heel even voluit gegaan (dacht ik), er zit zeker nog wat meer snelheid in als ik wat langere runs maak.

Op de terugweg kwam er ineens een auto aan (normaal komt daar nooit iemand), gelukkig ging het goed :rolleyes:.

De gearing was 25/40 en ik had 2 Turnigy 2S 5000 mAh 40-50C LiPos in serie geschakeld (dus 4S). Er zit 400 gram lood voorin en het totale gewicht is ongeveer 3,2 kilo.

Ik had geen cameraman bij me dus de video is redelijk saai maargoed het is niet anders..... :D

Laatst bewerkt door een moderator:
Vandaag de eerste test run gedaan (om te kijken of er niets van de auto af zou vallen :D).

De auto voelt zeer stabiel aan, ik ben ook maar heel even voluit gegaan (dacht ik), er zit zeker nog wat meer snelheid in als ik wat langere runs maak.

Op de terugweg kwam er ineens een auto aan (normaal komt daar nooit iemand), gelukkig ging het goed :rolleyes:.

De gearing was 25/40 en ik had 2 Turnigy 2S 5000 mAh 40-50C LiPos in serie geschakeld (dus 4S). Er zit 400 gram lood voorin en het totale gewicht is ongeveer 3,2 kilo.

Ik had geen cameraman bij me dus de video is redelijk saai maargoed het is niet anders..... :D

wow jaa amai men ... das seriuas snel die auto was inderdaat heeeel gevaarlijk

heey met wat voor ding meetje de snelheid kan je zoon ding ook op hobbyking kopen

en wat is de naam van zoon ding

graag een pv
ben op vakantie dus kan ik het lezen via de mail

groetne

'zoon ding' is een Forerunner Garmin GPS uit het stenen tijdperk. type 101 of 201. Verkrijgbaar, bij voldoende aanbod, op marktplaats. En inderdaad een perfect apparaatje om de snelheid te meten van onze kleine monstertjes.

ajuus
emiel

nee maar wat ksot zoon dingetje dan.
ongeveer

uit hongkon ofzo
ik ga nit met me htc desire hd het doen ben niet gek:p

ik heb er 70 euro voor betaald op mp, in de doos, ongebruikt.
je moet wel perfecte condities hebben anders werk het ding niet goed

volgende keer iets beter zoeken he ;)

nu weer on topic! hoe staan we er voor (d)ouwe? :D

Helemaal correct, ik had de 101, gekocht voor 25 euro op marktplaats. Werk perfect!

'zoon ding' is een Forerunner Garmin GPS uit het stenen tijdperk. type 101 of 201. Verkrijgbaar, bij voldoende aanbod, op marktplaats. En inderdaad een perfect apparaatje om de snelheid te meten van onze kleine monstertjes.

ajuus
emiel

De auto staat klaar, ik wilde vanavond nog een poging wagen maar uiteraard ging 1 van m'n kinderen weer niet slapen dus kwam het er uiteindelijk niet van :rolleyes:.

Ik ga eerst eens kijken hoever ik met die 2650Kv op 4S kom, de MMM ESC en een Castle Creations 2200Kv motor liggen al klaar :cool:.

hoe staat het er nu op? heb je nog goede vooruitzichten?

Wanneer ga je dan rijden Douwe, ik heb tijdt en wil wel filmen en foto's maken ;)

......maar uiteraard ging 1 van m'n kinderen weer niet slapen dus kwam het er uiteindelijk niet van :rolleyes:.

hehe... dat klinkt bekend, het is vakantie he. Die van mijn ligt nu nog te pitten zo laat was het gisteren. De oplossing: laat ze meehelpen/doen dan kan je toch lekker hobbiën. Die van mij (5) gaat dit weekend mee naar het (RC) vliegveld. :p

Back