Echt waterproof is de VXL niet ondanks dat Traxxas adverteert met leuk speelgoed voor in de regen en sneeuw. Na 6 dagen nat gras, modderbakken, planeren over kwelwater en afdouchen zijn de meeste torx boutjes en schroefdraden geoxideerd.
Het is een mooiweerauto met waterproof electronica.
Op droge ondergrond rijden scheelt wel een hoop schoonmaakwerk, compressor erop en klaar.
Vandaag de meegeleverde 8.4V NiMh ook weer eens gebruikt, is meteen de laatste keer. Mist toch een hoop power tov 2s LiPo's. Bovendien moet de ontvanger omgezet worden. NiMh kan in de kast samen met de meegeleverde druppellader, zijn beide wel weer handig bij verkoop / schenking.
Offroad bashen is het terrein van de VLX, maar ook onroad staat die zijn mannetje. Gaat dan pas echt hard maar mist remvermogen.
Conclusie: goede waar voor het geld.
Het is een mooiweerauto met waterproof electronica.
Op droge ondergrond rijden scheelt wel een hoop schoonmaakwerk, compressor erop en klaar.
Vandaag de meegeleverde 8.4V NiMh ook weer eens gebruikt, is meteen de laatste keer. Mist toch een hoop power tov 2s LiPo's. Bovendien moet de ontvanger omgezet worden. NiMh kan in de kast samen met de meegeleverde druppellader, zijn beide wel weer handig bij verkoop / schenking.
Offroad bashen is het terrein van de VLX, maar ook onroad staat die zijn mannetje. Gaat dan pas echt hard maar mist remvermogen.
Conclusie: goede waar voor het geld.