Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Je moet meer volts hebben, en minder KVs, dan krijg je gezonde setups.
En ik weet niet meer precies welke lagers er in zitten maar er zijn ongetwijfeld van die rubber sealed, of keramische lagers voor te krijgen... Afmetingen moeten vrij standaard zijn
Grts
Mijn reactie was omdat je over de gearings begon flying bastard.., die leek nogal een reactie te zijn op mijn comment daarboven ^^
En rubber sealed zijn voor veel toepassingen best goed hoor, je kunt ook gewone normale maar toch betere lagers nemen, of dus keramisch en dat is vaak de beste en duurste oplossing geloof ik.. Opties genoeg
Ik zie niet hoe de lagers zon probleem zijn bij jou.. valt toch wel wat mee
Maar hangt er echt af van waar je ze koopt trouwens ook.. Hier op het forum zie je geloof ik nog wel eens mensen die grote hoeveelheden opkopen en dan kosten die lagers echt niets meer
EDIT nog een kleine toevoeging.. de snelheden waarmee traxxas adverteerd kloppen heel aardig, in ieder geval bij de rustler wel als het goed is.. aleen hoe lang je spul het volhoud op die maximale snelheid waar men zich op verlekkerd is dus de vraag ja![]()
Kreeg laatst de tip om de lagers van G-Force te monteren, werken tot nu toe prima! Lagers van Traxxas slijten aardig vlug..
Aah oké en dus de peak van de motor moet je niet naar kijken ?! Want de motor vraagt maar wat hij nodig heeft of zie ik dit verkeerd ?! ik zal even de gegevens geven regelaar continu/burst 120A/400A en motor 65A constant en 100A peak/burst dat is wat in bijde handlijdingen staat ? Wat zou dan het max mogenlijke zijn als Lipo een Turnigy 5000Mah 3s 25c mag dit en is dit geschikt ?
dat is deze lipo HobbyKing Online R/C Hobby Store : Turnigy 5000mAh 3S 25C Lipo Pack
Alvast bedankt!!
Mvg Joeri