Traxxas Rustler VXL & XL-5

Discussie in 'Electro offroad' gestart door Nard Cox, 27 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brushless

    Brushless

    Lid geworden:
    1 mrt 2009
    Berichten:
    31
    Ben erg benieuw naar je filmpje ;)!
     
  2. Bernie

    Bernie

    Lid geworden:
    30 jan 2006
    Berichten:
    1.208
    Ik zoek eigenlijk deze bodemplaat...

    [​IMG]

    [​IMG]

    Ben jij die ergens tegengekomen?
     
    Laatst bewerkt: 6 mrt 2009
  3. Nard Cox

    Nard Cox Forum veteraan

    Lid geworden:
    23 jan 2009
    Berichten:
    5.661
    Als ik me niet vergis is dat een FLM chassis.

    FLM Alu Chassis
     
    Laatst bewerkt: 6 mrt 2009
  4. RCW

    RCW

    Lid geworden:
    25 jan 2009
    Berichten:
    1.777
    Als ik het zo bekijk lijken de shassisjes niet echt op elkaar. Misschien eens aan Joram vragen, of zijn alu Rustler topic eens bekijken.

    jorams-traxxas-rustler
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 nov 2015
  5. Nard Cox

    Nard Cox Forum veteraan

    Lid geworden:
    23 jan 2009
    Berichten:
    5.661
    Klopt, wellicht een andere revisie / model. Maar de structuur van het chassis lijkt als twee druppels water op mijn FLM bulkhead.
     
  6. Off-Road Racer

    Off-Road Racer

    Lid geworden:
    24 apr 2005
    Berichten:
    936
    Locatie:
    Olst
    Als ik je een kleine tip mag geven, koop het bij Modelsport UK, de service van die winkel is echt top en de levering is ook goed (mijn VXL duurde 4 dagen):)
     
  7. sandermt2

    sandermt2 Guest

    Over dat chassis; er is een korte versie en een langere versie. Vandaar dat niet alle chassis er hetzelfde uit zullen zien.
     
  8. Bernie

    Bernie

    Lid geworden:
    30 jan 2006
    Berichten:
    1.208
  9. Bernie

    Bernie

    Lid geworden:
    30 jan 2006
    Berichten:
    1.208
  10. westcoast

    westcoast

    Lid geworden:
    25 feb 2008
    Berichten:
    2.561
    Locatie:
    Westland
    Integy staat niet echt bekend om sterk alu, dus zou dan zeker voor FLM gaan.
    Ik heb de rustler van joram gekocht toen en moet zeggen dat dat FLM alu echt sterk en mooi afgewerkt is.
     
  11. Nard Cox

    Nard Cox Forum veteraan

    Lid geworden:
    23 jan 2009
    Berichten:
    5.661
    @ off-road racer. I know, mijn Rustler XL-5 en VXL + wat parts ook daar besteld. Binnen vier dagen is het inderdaad thuis, echt top!!

    @ sandermt2, kijk eens aan.

    @ Bernie, zoals westcoast al zegt staat Integy niet echt bekend om de beste kwaliteit. Daarvoor blijf ik liever bij FLM / STRC :)

    EDIT: nog even snel nog een filmpje geschoten voor het donker was. Ga proberen het vanavond nog online te hebben.

    EDIT : [URL=" van mijn Traxxas Rustler VXL op de Robotronic 7,4v 8000mAh LiPo 25c[/URL]

    Sorry dat het zolang duurde. Gister uitstapje gehad in D'Bosch en vandaag naar opendagen van de Uni in Maastricht geweest. Deze filmpjes nog net even kunnen schieten voordat het donker was. Beeld is wel verschrikkelijk zie ik, alsof de zoom / focus functie foutief staat ingesteld ofzo ...

    Heb hier de slipperclutch een stukje losser gezet omdat het anders alleen maar wheelies zijn, is leuk voor even maar wordt snel irritant :D

    ps. let niet op het gebrabbel van pap en mij.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 nov 2015
  12. beest23

    beest23

    Lid geworden:
    11 jan 2009
    Berichten:
    103
    Heb inmiddels wat banden en arms besteld bij RCplanet. Achteraf spijt dat ik dit niet via Ebay had gedaan. Scheelde evengoed nog wat €'tjes

    @ Nard Cox. Off-topic. Ben jij tevreden over de 4500mAh van Ansmann? Ik wil nl. 2 andere accu's voor mijn Tamiya hebben en durf er eigenlijk geen lipo's in te hangen.
     
  13. Nard Cox

    Nard Cox Forum veteraan

    Lid geworden:
    23 jan 2009
    Berichten:
    5.661
    Ja die 4500NiMH geeft mijn VXL meer dan voldoende power. Kijk echter ook naar Team Orion, die moeten ook goede NiMH's maken naar horen zeggen.

    @ beest 23, armen en banden zijn ook allemaal verkrijgbaar bij ModelSport.UK.CO. kun je beter daar bestellen ;)

    EDIT : kreeg een vraag via pm over de Rustler en die 8000mAh LiPo. Hieronder 4 foto's van hoe ik het passend heb gemaakt:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 8 mrt 2009
  14. beest23

    beest23

    Lid geworden:
    11 jan 2009
    Berichten:
    103
    Zal ff kijken. Nog goedkoop adresje?

    Heb inmiddels alles al besteld. Wijze les voor de volgende keer. Als ik naar buiten kijk, blijf ik balen. Wat mij betreft mag het wel gaan regenen.:(

    Rij zelf met 5000mAh lipo's en bevalt me vooralsnog goed.
     
    Laatst bewerkt: 8 mrt 2009
  15. Nard Cox

    Nard Cox Forum veteraan

    Lid geworden:
    23 jan 2009
    Berichten:
    5.661
    Heb zo geen adresje klaar maar beetje browsen langs de bekende shops.

    Hier is het nu ook mooi weer, net even wat spacers erin gedaan en een paar kleine sprongetjes gemaakt met een klein schansje. Wel lachen!!
     
  16. beest23

    beest23

    Lid geworden:
    11 jan 2009
    Berichten:
    103
    ja, wrijf het er nog maar ff in.....hoop volgende week weer te kunnen rijden.
     
  17. Nard Cox

    Nard Cox Forum veteraan

    Lid geworden:
    23 jan 2009
    Berichten:
    5.661
    Zie zojuit dat ik een band van de velg heb losgereden .. handig :D
     
  18. Nard Cox

    Nard Cox Forum veteraan

    Lid geworden:
    23 jan 2009
    Berichten:
    5.661
    Offtopic, maar weer even een [URL=" VXL filmpje[/URL] gemaakt, niets spectaculairs ofzo :D
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 nov 2015
  19. RCW

    RCW

    Lid geworden:
    25 jan 2009
    Berichten:
    1.777
    Volgens mij heeft Blackie/HPIman al waarschuwingen genoeg gehad.

    Waarom toch altijd dat spottende ondertoontje. Zelfs als Blackie een geintje zou maken zou ik het niet herkennen. En dat ligt dan echt niet aan mij. Je hebt eerder een naam dan dat je er vanaf komt!!!!

    En juist de inhoud van het laatste zinnetje is een beetje moeilijk voor onze Blackie...zielig...:(
     
  20. RCW

    RCW

    Lid geworden:
    25 jan 2009
    Berichten:
    1.777
    Als je electro haat..Wat doe je dan in deze topic???

    Je mag je mening van mij altijd zeggen, maar doe dat dan bij je "soortgenoten", en leer eens anderen te respecteren!! RC is een hobby..Met persoonlijke voorkeuren. Dus als jij het bij nitro wilt houden...Prima!! maar ga anderen niet lopen zieken!

    Als je het hier niet mee eens bent, mag je mij een pb sturen..Gaan we met de Mods in overleg betreffende jou gedrag op dit forum!!

    Groeten,

    Rinaldo
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina