Traxxas Rustler VXL & XL-5

Discussie in 'Electro offroad' gestart door Nard Cox, 27 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nard Cox

    Nard Cox Forum veteraan

    Lid geworden:
    23 jan 2009
    Berichten:
    5.661
    Je hebt velgen met banden gekocht neem ik aan?
    Ook RPM voorbumper ?

    Picssss :D
     
  2. beest23

    beest23

    Lid geworden:
    11 jan 2009
    Berichten:
    103
    Zal van het weekend ff pics maken.

    Heb inderdaad banden op velg gekocht.

    Voorbumper ook van RPM.
     
  3. Nard Cox

    Nard Cox Forum veteraan

    Lid geworden:
    23 jan 2009
    Berichten:
    5.661
    Heel mooi, ik ben benieuwd :)
     
  4. Bernie

    Bernie

    Lid geworden:
    30 jan 2006
    Berichten:
    1.203
    Vandaag de nieuwe regelaar binnen gekregen, oude was een stekker van kapot...
    [​IMG]
    Martijn van ::RC-Central Online shop =D> had 'm voor mij opgestuurd, en heb een nieuwe gekregen :cool: .
    Gelijk nog wat on-road bandjes erbij besteld ;) .
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 mrt 2009
  5. Nard Cox

    Nard Cox Forum veteraan

    Lid geworden:
    23 jan 2009
    Berichten:
    5.661
    Onder garantie?
    Iemand die ik ken heeft namelijk hetzelfde probleem. Zal het zondag eens aan hem voorleggen en vragen of hij uberhaupt nog garantie heeft of niet.
     
  6. Bernie

    Bernie

    Lid geworden:
    30 jan 2006
    Berichten:
    1.203
    Idd garantie ;).
    Ik heb de wagen 2e hands gekocht, maar omdat de regelaar niet goed is heb ik van Traxxas een nieuwe gekregen.
    Is ook een verbeterde versie als je naar de aansluitingen kijkt.
     
  7. Bernie

    Bernie

    Lid geworden:
    30 jan 2006
    Berichten:
    1.203
    Your item is being processed by customs in NETHERLANDS. Information, if available, is updated every evening. Please check again later.
     
  8. Nard Cox

    Nard Cox Forum veteraan

    Lid geworden:
    23 jan 2009
    Berichten:
    5.661
    Idd, die ESC heb ik dus ook :)

    En gogo customs (trage slakken!!)
     
  9. Nard Cox

    Nard Cox Forum veteraan

    Lid geworden:
    23 jan 2009
    Berichten:
    5.661
    Gister met een paar andere jongens gaan rijden in Belfeld (dicht bij Venlo) op een klein baantje. Wel een leuke middag gehad. Plus het mooie was dat ik niets kapot heb gereden :D

    [URL=" at a track in Belfeld (22-03-2009)[/URL]
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 nov 2015
  10. RCW

    RCW

    Lid geworden:
    25 jan 2009
    Berichten:
    1.777
    Op een off road circiut gaat je auto zowiezo minder snel stuk. Alhoewel ik wel trottiorbandjes als begrenzing zag leggen.:confused: Leuk dat je het naar je zin hebt gehad..Het is een eindje rijden, maar misschioen leuk om toch eens richting de MVB te komen. Kan je echt "los".

    Heb zowaar mijn Slash tot een wheely kunnen verleiden. (komende vanuit een dubbele jump, en wheelyend de big jump nemend) Grote zoooheee factor. Problemen met grip zijn grotendeels opgelost door de montage van GPR 1:8 buggy shocks:p aanradertje!

    Ok..lekker off topic allemaal:sleepy::sleepy: Reageerde eigenlijk alleen maar op je filmpje, en je stap om op een baan te gaan rijden....
     
  11. Nard Cox

    Nard Cox Forum veteraan

    Lid geworden:
    23 jan 2009
    Berichten:
    5.661
    Ja het zijn inderdaad trottiorbanden dus het is niet compleet 'careless'. Maar we moeten het er eigenlijk een keer over hebben of we daar niets moois mogen maken. Er is daar genoeg ruimte om een grote(re) baan te maken.

    Waar ligt MVB precies? Wellicht dat we met een paar man een keer daarheen kunnen gaan. Is het rijden minder saai. Kan echt niet wachten om weer een keer te rijden, was echt leuk :)

    EDIT: zie nu pas de foto's van de MVB baan. Echt mooi, lijkt me helemaal te gek daar een keer te rijden.
     
  12. RCW

    RCW

    Lid geworden:
    25 jan 2009
    Berichten:
    1.777
    MVB is in Bergschenhoek, vlakbij Rotterdam. Misschien leuk eens af te spreken met een koppeltje Traxxas enthousiastelingen. Slashes zijn er i.i.g. genoeg! Het is een vrij technisch circuit, wat wel wat vaardigheden vraagt...Maar naar een paar rondjes lukt het wel denk ik dan. Ik rij er zelf nu drie weken achter elkaar, en merk dat de skils groeien. De goede sfeer tussen de rijders onder elkaar spreekt me erg aan. ( er heerst geen duurder is beter, en tjee..wat rij jij k..sfeer)

    Kijk maar of je een clubje bij elkaar krijgt. Dagje baggeren aldaar, en afsluiten door ff lekker wat te eten in de buurt?
     
    Laatst bewerkt: 23 mrt 2009
  13. Nard Cox

    Nard Cox Forum veteraan

    Lid geworden:
    23 jan 2009
    Berichten:
    5.661
    Klinkt goed, maar dan zal het nog wel even op zich laten wachten waarschijnlijk. Willen dan natuurlijk wel gegarandeerd goed weer met zo'n eind rijden :) Vandaag was het weer hier echt ronduit belachelijk slecht.
     
  14. RCW

    RCW

    Lid geworden:
    25 jan 2009
    Berichten:
    1.777
    Tja..ik heb geen RC Wolkjes die ik weg kan sturen:confused: Laat staan dat ik het weer in hand heb. Maar met een beetje gezond verstand wel te plannen.
     
  15. Bernie

    Bernie

    Lid geworden:
    30 jan 2006
    Berichten:
    1.203
    Chassis is vrijgelaten door de douane, moest wel losgeld betalen :evil: .
    Maar hij is het wel een beetje waard :D .
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  16. RCW

    RCW

    Lid geworden:
    25 jan 2009
    Berichten:
    1.777
    Aan mij niet besteed, zo'n alu chassis...En toch als ik dan zo'n foto als die van Bernie zie, denk ik "Wat ziet dat er toch gelikt uit, zou ik dan toch maar....";)

    Mooi man!!

    btw. Check this:[media=youtube]h8qAuNDmuyE[/media]
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 nov 2015
  17. Nard Cox

    Nard Cox Forum veteraan

    Lid geworden:
    23 jan 2009
    Berichten:
    5.661
    Hey man super chassis. Het nadeel aan zo'n chassis vind ik dat alles zo smerig wordt omdat de zand/modder/water en alle andere troep er zo makkelijk doorheen gaat. Is dat een FLM front bumper? Waarom heb je die alu gekozen en niet RPM ?
     
  18. RCW

    RCW

    Lid geworden:
    25 jan 2009
    Berichten:
    1.777
    Je kan het ook anders bekijken. Zooi als bagger, en andere vochtige rotzooi, blijft niet in je chassis achter. Valt er dus gewoon doorheen.
     
  19. Nard Cox

    Nard Cox Forum veteraan

    Lid geworden:
    23 jan 2009
    Berichten:
    5.661
    Dat klopt ook :)

    Zoals Johan Cruijff zou zeggen:

    ''Elk nadeel heb z'n voordeel''
     
  20. Bernie

    Bernie

    Lid geworden:
    30 jan 2006
    Berichten:
    1.203
    Bumper zit er standaard bij ;).
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina