Traxxas Rustler VXL & XL-5

Discussie in 'Electro offroad' gestart door Nard Cox, 27 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RCW

    RCW

    Lid geworden:
    25 jan 2009
    Berichten:
    1.777
    En blackie heeft alweer z'n post gewijzigt... (Post#39)

    Stond in eerste instantie "Is dit een Matchbox, of een Dinkytoy van de InterToys"

    Kappen gast..ben serieus nu he...Pb naar Mod is verstuurd.
     
    Laatst bewerkt: 14 mrt 2009
  2. MeX101

    MeX101 Guest

    Laatst bewerkt door een moderator: 13 nov 2015
  3. sandermt2

    sandermt2 Guest

    Edit Rogier (mod): Als iemand een handicap heeft was de tekst die hier stond ongepast!

    Dat jij een leuke hal gekocht hebt, zal mij eigenlijk worst wezen. Ik gun het je van harte; houd er alleen maar rekening mee dat je er helemaal alleen zult wegkwijnen, aangezien je blijkbaar grote moeite hebt met menselijk, sociaal contact.
    Maar dat is hoogstwaarschijnlijk wat je wilt. :)

    We wensen je veel succes met je hal en we hopen jou hier nooit nog terug te zien, want je bent een érg misselijk figuur.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 mrt 2009
  4. wiebe

    wiebe

    Lid geworden:
    5 feb 2003
    Berichten:
    3.384
    Locatie:
    drenthe
    verdorie na mijn werk op dit uur nog modden .
    als het goed is zit meneer eerst effe op de bank voor een paar dagen.
    morgen kijk ik hoe het permanent kan.
    newbie mod wiebe.
    heren ga lekker verder,
     
  5. sandermt2

    sandermt2 Guest

    Daarbij is een ban inderdaad waarschijnlijk het beste idee. Blackie wilt misschien gewoonweg aandacht op dit forum, aangezien hij dat in zijn gezinsomgeving niet kan krijgen.
    In het verleden zijn er al genoeg van deze types geweest en ook hier verdient Blackie gewoonweg een ban; dan zijn wij er van af en is iedereen hem in 1 oogopslag vergeten.
     
  6. RCW

    RCW

    Lid geworden:
    25 jan 2009
    Berichten:
    1.777
    Dank je Wiebe!
     
  7. Rogier

    Rogier Guest

    Al gedaan Wiebe. Hoe kinderachtig kan je zijn op een forum... Blackie is naar het land van oud-modelbouwforummers-die-zich-niet-kunnen-gedragen. Volgens mij heeft de beste man waarschuwingen genoeg gehad de laatste maanden.
     
  8. Nard Cox

    Nard Cox Forum veteraan

    Lid geworden:
    23 jan 2009
    Berichten:
    5.661
    Sow dat is nog eens fijn wakker worden. Hoef ik al zijn beledigende pb's ook niet meer te lezen.

    Ik ken Blackie / HPIMan / Alex persoonlijk. Hij heeft inderdaad een soort van contactstoornis denk ik. Dat hij genoeg geboert heeft lijkt me sterk aangezien hij een tijd in de WW heeft gezeten en geen werk kon vinden.

    Agja ik wens hem veel plezier in zijn hal met zijn hele raceclub. Want Alex = en blijft de beste RC man in dit universum .. NOT.
     
  9. Rogier

    Rogier Guest

    Volgens mij is elke letter hieraan nog verspilde moeite... laten we het weer over de Rustler hebben!
     
  10. Nard Cox

    Nard Cox Forum veteraan

    Lid geworden:
    23 jan 2009
    Berichten:
    5.661
    Volledig mee eens (maar wou toch nog even mijn visie geven). Dus aan alle bedankt!

    ps. 2 dagen geleden weer naar de skatebaan geweest en weer mijn back shocktower gebroken. Was zo'n schans aan het nemen maar lande niet echt soepel. Denk dat ik daar voorlopig maar even wegblijf totdat mijn skillz verbeterd zijn.
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2009
  11. Byte

    Byte

    Lid geworden:
    20 dec 2007
    Berichten:
    1.376
    Locatie:
    Venlo, Nederland
    Oei das lullig :p

    Omdat je op MSN altijd als "afwezig" staat, vertel ik het hier wel ff.
    Misschien gaan we (weet nog niet precies welke "we") aankomende zondag in Blerick rijden, als het fijn weer word. Dus als je zin hebt kan je wel komen, maar heb je je Rustler dan weer gemaakt?

    - Patrick
     
  12. Nard Cox

    Nard Cox Forum veteraan

    Lid geworden:
    23 jan 2009
    Berichten:
    5.661
    Hey Patrick, Je kunt me altijd aanspreken op MSN (meld zich nu aan). Sta altijd op 'afwezig' is standaard.

    Rustler onderdeel krijg ik maandag of dinsdag hoop ik, is dus geen probleem. Hopelijk tot zondag heb er zin in!!
     
  13. westcoast

    westcoast

    Lid geworden:
    25 feb 2008
    Berichten:
    2.561
    Locatie:
    Westland
    x2, en opschonen lijkt me, we willen niet meer aan hem herinnerd worden:D
     
  14. Brushless

    Brushless

    Lid geworden:
    1 mrt 2009
    Berichten:
    31
    Wat is het verschil tussen de Rustler VXL en de normale Rustler? Alleen de motor en ESC?
     
  15. Nard Cox

    Nard Cox Forum veteraan

    Lid geworden:
    23 jan 2009
    Berichten:
    5.661
    De tie-bar die vooraan zit. Kleur van de velgen, de VXL heeft black chrome. Bovendien wordt bij de VXL gebruik gemaakt van hex hardware (inbus) wat wat meer huterproof is dan sterschroeven die op de XL-5 worden gegebruikt. Daarnaast zijn de chamberlinks, en steerings rods (iig die 'buizen') van staal en niet van plastic zoals op de XL-5.
     
  16. Bernie

    Bernie

    Lid geworden:
    30 jan 2006
    Berichten:
    1.208
  17. Nard Cox

    Nard Cox Forum veteraan

    Lid geworden:
    23 jan 2009
    Berichten:
    5.661
    Laat even weten wanneer je hem hebt en wat je ervaringen zijn. Foto's zijn natuurlijk altijd welkom :D
     
  18. benny007

    benny007

    Lid geworden:
    7 jan 2009
    Berichten:
    21
    Locatie:
    Den Haag
    Nard,

    hoe heb je je esc op de zijkant van de onderplaat vastgemaakt??
    Met een dubbelzijdig tape of heb je een gat gemaakt voor een schroef-bout?

    Heb je trouwens ook nog sprongen gemaakt met de brede voorbumper geinstalleerd?? Ik heb het gevoel dat die dan veels te veel naar voren leunt en dan altijd een koprol maakt als die landt...om gewichten aan de achterzijde te plaatsen is ook niks ;)
    Heeft iemand anders hier ook last van??
     
  19. Nard Cox

    Nard Cox Forum veteraan

    Lid geworden:
    23 jan 2009
    Berichten:
    5.661
    Ik heb gebruik gemaakt van dubbelzijdige klitteband ;). Hebben ze bij de Zeeman voor 0,39 cent. Je krijgt dan 6 setjes, ik heb er 2 gebruikt. Houd het tot nu toe goed vol.

    Ik heb de bumper nog niet ontvangen. Er staat 7 items op pending bij MSUK, heb ze inmiddels al een e-mail gestuurd maar nog geen reactie (terwijl ze daar normaal gesproken heel snel mee zijn). Het naar voren leunen moet redelijk makkelijk op te lossen zijn door was gas te geven. Als je met gas geven genoeg power opgewekt om backflips te kunnen maken moeten die paar gram van een bumper geen probleem zijn lijkt me.
     
  20. beest23

    beest23

    Lid geworden:
    11 jan 2009
    Berichten:
    103
    Vandaag eindelijk mijn bestelling ontvangen van Rcplanet. Helaas moest ik nog wel ff € 28 aftikken voor BTW en inklaringskosten.

    Maar goed ik kan eindelijk weer rijden. Wat heb ik precies besteld

    - complete set Anaconda's
    - complete set RPM Arms
    - complete set Basher Tires Dirt Head
    - complete set Basher Tires Pin Head
    - voorbumper
    - bandenlijm (voor Tamiya)

    Ben gelijk ff wezen cruisen met de Anaconda's en ik moet zeggen wat een verschil met de originele banden. Hij heeft stukken meer grip en de achterbanden ballonen veeeeeeeeel minder.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina