Traxxas Rustler VXL & XL-5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja hoor, tot 15 turns 540 motor, tot 12 turns 550 motor!

2x11 betekent. 2 windingen, 11 turns. Turns zijn ook windingen maar je hebt 1/2/3 X windingen. Bijv. 1 dikke 11 windingen, 2 iets dunnere draden 11 windingen, of 3 dunnere 11 windingen.

Greetz,
Joram

Motortje trekt wat meer stroom dan standaard ding he^^

Gebruik je wel goede connectoren en een goede accu?

Greetz,
Joram

hoi

Ik heb nu ook mijn rustler (xl-5) binnen maar de accu en motor worden erg heet. Ik kan ze gewoon niet meer aanraken. ik rij dan in beetje zon en ik spring.

Gr Joeri

Is normaal hoor.... Werd bij mij ook best heet.

Acuu erg heet betekent dat hij niet voldoende stroom kan leveren> dus een betere kopen!

Welke accu heb je nu?

Greetz,
Joram

Opzich wel een redelijk goed pack. Maar hoe heet wordt de boel precies?

Net niet aanraken of verbrand je je eraan?

Greetz,
Joram

Beetje in het midden daarvan. Meer aan de kant van verbranden. En wil er best zo'n ander tandwiel opzetten maar maakt dat veel uit? En kan dat ook gevaarlijk zijn gezien mijn leeftijd.(13)

Die zijn ook wel goed, als je maar bekende merken neemt en veel mah!

Greetz,
Joram

Veel mah is inderdaad een leuk gegeven. 2x 5100mah en1x8000mah robitronics 2s lipo's hebben voor mij echt de hobby nieuw leven in geblazen. Eerder reed ik op 3600 nimh packs, had er een paar en 2 laders maar vondt de rijtijd erg matig. Hierdoor ging ik steeds minder rijden, sinds de overstap naar lipo icm brushless en 1,5 tot 2 uur rijden met 3 accu's, en daarnaast veel meer snelheid ben ik weer helemaal enthousiast.

Kan ik ook deze motor later een keer erop zetten met de standaard regelaar :motor lrp.
En gaat hij dan ook sneller want ik heb gelezen dat de standaard motor te vergelijken is met een 18?turns motor?

Laatst bewerkt:
Die kan er niet op. Max 15 turns. Lees je manual,daar staat het in:p

12/15 turns max. 12 voor 550, 15 voor 540.

Greetz,
Joram

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back