Traxxas Rustler VXL & XL-5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dus wat is het nu? haha

ik zal het eens juist "proberen" uit te leggen :p

kv:

meer kv is meer toeren = een hogere topsnelheid maar acceleratie gaat minder goed (bv 6000kv)

minder kv = een sterke acceleratie maar minder toeren en dus minder topsnelheid (bv 2200kv)

turns:

minder turns komt overeen met meer kv

meer turns komt overeen met minder kv

zo zou het moeten zijn.
maar zoals ik al eerder zei word "turns" eigelijk niet veel gebruikt

Dus wat ik eigenlijk 2 pagina's geleden al zei ;).
Wat een grap zeg! :rolling:

Hoe hoger de turns hoe meer koppel maar minder top. En hoe lager de turns hoe hoger de snelheid maar iets minder koppel. 't is maar net waar je wilt rijden, en hoe. Wil je speedruns neem je ee motor met lagere turns, wil je wheelie's maken en offroaden zit je met een motor met meer turns beter.

Meer Turns = Meer Torque/Minder Top snelheid.
Minder Turns = Minder Torque/Hogere Top snelheid.

full
even iets anders nu. zijn er hier nog mensen die zoals ik wel eens nieuwsgierig zijn met wat de andere hier rijden. ik bedoel visueel dan he (foto's,filmkes).
ik neem aan dat we niet allemaal de zelfde auto hebben he?

Laatst bewerkt door een moderator:
nard; ja ik weet het wel dat er al foto's en filmkes opstaan maar om die te gaan zoeken in dit groot topic is onbegonnen werk ik ben zelf ook eens begonnen met het lezen van dit topic. heb het na pag. 95 opgegeven het is makkelijker en sneller om het gewoon opnieuw te vragen. waarom bestaat dit topic anders nog alles is waarschijnlijk als eens gezegt hier. maar voor nieuwe mensen zoals ik is dat echt nie te doen het topic volledig lezen. met alle respect aan de harde kern die hier al zitten vanaf dag 1 (nu al 20maanden geleden):proost::worship::worship::worship::thumbsup::bye:

weetiemand trouwens waar je een nieuwe of mooiere spoiler voor de rustler kan halen? Zonder al te veel modificaties, die van mij is er namelijk af gescheurd :P

Spoilertjes worden volgens mij niet los verkocht. Want er staat geen part nummer van, in de traxxas manuel. Wel een verse boddy bij Toemen.nl(typ traxxas in) en bij Pkracing.nl hebben ze bijna alle partnummers.;)

dure reparatie

Ben een halfjaar geleden tegen een prullenbak geknalt, En heb vandaag besloten om hem toch weer op te knappen. Een wheelybar erbij, en een 3S lipo om op een gigantisch gravel velt te knallen(vlakbij huus)

Hier de lijst (Pkracing):

TRX2530A Bulkhead (front) (grey) € 8.95 TRX3639 Shock tower (front) € 5.50 TRX1914 Body Mount F&R, Body Posts € 10.95 TRX2532 Tie bar, fiberglass € 5.50 TRX3760A Ultra Shocks (grey) (long) (complete w/ spring pre-load spacers & springs) (2) € 18.95 TRX3743 Steering bellcranks (l&r)/ draglink € 5.50 TRX2640 Suspension pins, 44mm (2) w/ E-clips € 4.50 TRX1633 E-clips/ C-rings € 4.50 TRX2582 Screws, 3x30mm button-head machine (hex drive) (6) € 4.50 TRX3678 Wheelie bar, assembled (fits Stampede, Rustler, Bandit series) € 16.50
full

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back