Traxxas Rustler VXL & XL-5

Status
Niet open voor verdere reacties.
met een ponstang (die je ook kan gebruiken om gaatjes in bijvoorbeeld leren riemen te maken)

Wat is een goede manier om gaatjes te maken in gelijmde banden?
Ik heb gelezen/gehoord dat je niet het foam mag raken, omdat het dan gaat scheuren, dus dan valt de boor af.
Dan heb ik nog de tire reamer bij PKracing gezien, is dat een optie?
Weet iemand hoeveel mm het is?
Of kan ik ook gewoon een priem gebruiken?

Simpelweg omdat ik verder wil gaan in de 1/10 4wd buggy's! :cool:
Aangezien ik niet zo'n gevulde spaarvarken heb moet er ruimte gemaakt worden.
Dus helaas voor de Rustler!

Een buggy ..komt toch nergens overheen, met de rustler lach ik me echt kapot. maar ja, heb wel de meest ruige terreinen hier; kom je met n buggy niet weg...wa ever, he..

Maarreuh, waar dienen die 3 imbusjes achter op de body eigenlijk voor? Voor de sier of wat?

@ kez: als je ergens nog geen drol verstand van hebt, hou je gedachten dan lekker voor jezelf. Je weet nog niet eens waar die 3 imbusjes voor dienen!! :D

@ kez: als je ergens nog geen drol verstand van hebt, hou je gedachten dan lekker voor jezelf. Je weet nog niet eens waar die 3 imbusjes voor dienen!! :D
Hee hee hee.... Doe is rustig.... Waarom denk je dat hij het vraagt, EN WAAROM DENK JE DAT DIT FORUM ER IS! Voor de mensen die nog vragen hebben over iets en andere mensen die er verstand van hebben kunnen het antwoord geven....dan hoef je niet gelijk zo te antwoorden he...

En kez, je hebt heel veel verschillende soorten he, je hebt nikko buggy's, en je hebt bijvoorbeeld traxxas buggy's.... Die 2 kun je qua kwaliteit, snelheid en duurzaamheid eigenlijk ook niet vergelijken ;)
En die 3 " imbusjes " zijn er voor om als je kap er op zit er 3 bodyclips door heen ten doen ( daarom zitten er in elk " imbusje " een gaatje ) en zo houd het de kap vast en vliegt die niet weg :P

Een buggy ..komt toch nergens overheen, met de rustler lach ik me echt kapot. maar ja, heb wel de meest ruige terreinen hier; kom je met n buggy niet weg...wa ever, he..

Lekker arrogant, hij weet nog niet eens wat ik van plan ben met de buggy... De B44 draait rondjes om de Rustler op een track...

Hee hee hee.... Doe is rustig.... Waarom denk je dat hij het vraagt, EN WAAROM DENK JE DAT DIT FORUM ER IS! Voor de mensen die nog vragen hebben over iets en andere mensen die er verstand van hebben kunnen het antwoord geven....dan hoef je niet gelijk zo te antwoorden he...

Hoe simpel is het om te zien dat die 3 imbusjes de spoiler vasthouden op de body?? :confused: Je kan mij niet wijsmaken dat iemand die weet dat een Rustler over de meest ruige terreinen komt en een buggy niet, niet weet waar ze voor dienen??

Ik heb met de B44 gereden en met een ruslter. De B44 heeft een veeeeel betere wegligging en is inderdaad voor het circuit. Die auto's kan je gewoon niet vergelijken, want andere doeleinden.

En kez, je hebt heel veel verschillende soorten he, je hebt nikko buggy's, en je hebt bijvoorbeeld traxxas buggy's.... Die 2 kun je qua kwaliteit, snelheid en duurzaamheid eigenlijk ook niet vergelijken ;)
En die 3 " imbusjes " zijn er voor om als je kap er op zit er 3 bodyclips door heen ten doen ( daarom zitten er in elk " imbusje " een gaatje ) en zo houd het de kap vast en vliegt die niet weg :P

FOUT !!!!!!! die imbusjes zijn voor je spoiler en niet voor je kap.
Dus doe aub niet of je de allesweter en de koning van het forum bent als je nog eens niet weet waarvoor ze dienen.

Edit : oops onze Dikke Hond was me voor :)

@Fat dog...ik heb nog geen spoiler gezien bij de rustler en bij de e-revo zit die aan t chassis, so what. Wat n belachelijk idee ook om een spoiler aan de kap vast te zetten..

Maar het was zowiezo bedoeld met n beetje humor, we zitten hier op t rustlerforum en jij zegt dat je m gaat wegdoen voor n buggy....

En met ergens over heen komen bedoel ik letterlijk een boomstam of zo, niet over een circuit....

HAP HAP HAP!!!!

Laatst bewerkt:
Met een Rustler kom je ook niet over een boomstam. Doe niet alsof de Rustler ''alles is''. Ik bedoel met mijn Flux crush ik een Rustler alsof het een miertje is. Bovendien zal een blinde met een B44 zal eerder een race wedstrijd winnen dan een pro met een Rustler (bij wijze van).

Nu weer allemaal aardig doen en :ontopic:.

@Fat dog...ik heb nog geen spoiler gezien bij de rustler en bij de e-revo zit die aan t chassis, so what. Wat n belachelijk idee ook om een spoiler aan de kap vast te zetten..

Maar het was zowiezo bedoeld met n beetje humor, we zitten hier op t rustlerforum en jij zegt dat je m gaat wegdoen voor n buggy....

En met ergens over heen komen bedoel ik letterlijk een boomstam of zo, niet over een circuit....

HAP HAP HAP!!!!

Er is toch echt een spoilertje hoor die je erop kan doen.
Het is niet veel waard want het is maar gewoon voor de looks eigenlijk want de rustler rijd veel beter zonder dat spoilertje.
Het is dan ook maar een lapje plastiek dat eraan hangt.
Er zijn op youtube trouwens wel wat vids te vinden van rustlers met een echte spoiler ipv de standaard rustler plastiekje

Het is idd nogal snel gegaan met de B44 idd! Nadat ik de RC8 niet had genomen en ik in Helmond was geweest moest en zou ik een andere track auto hebben en deze viel precies in mn budget! :D

edit: laat het concurrent nog maar even achterwege!

FOUT !!!!!!! die imbusjes zijn voor je spoiler en niet voor je kap.
Dus doe aub niet of je de allesweter en de koning van het forum bent als je nog eens niet weet waarvoor ze dienen.

Edit : oops onze Dikke Hond was me voor :)
oow hij bedoeld die 3 blauwe? haha.. XD

mijn fout...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back