Traxxas Rustler VXL & XL-5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben ik de enigste die de XL-5 butt vind in de sneeuw?
Gister even geprobeerd, maar alle banden zitten na 2 meter vol, en daarna valt er bijna niet meer mee te rijden. Me Jugg gaat zelfs rapper door de sneeuw...

Ik ben ook van zin de rustler weg te doen en over te schakelen naar een Summit. Ik denk dat ik daar veel meer mee kan doen dan de rustler.

Nick, Nick-name ff veranderen dan, he...:cool:

Ik vind mn revo ook wel cewl, tis allemaal wel n stukkie makkelijker dan met de rustler; maar dat vind ik dan ook wel weer een uitdaging.
En ik vind de power van de rustler (op de 1e meters) wel ongeëvenaard..

Hoe makkelijk je daarmee van een taludje dropt met minder dan 1 meter aanloop.......lijp!

vraagjes:

-zijn er nog oplossingen om sneeuw/vuil buiten de chassis te houden?
-hoe je de kap in vorm houdt? (ik bedoel achter de voorbanden, krult de kap naar binnen)
-en je moet toch ff de velgen ontvetten met wasbenzine als je ze moet lijmen/repareren?

- niet dat ik weet, gewoon schoonmaken als je klaar bent met rijden
- dno, who cares :D
- zowel velgen als banden goed schoonmaken voor optimale hechting ja. Zijn TIG filmpjes van op YT te vinden.

Vraagje!?
Bij de Rustler van me broer zit volgens mij het diff niet goed.
Als je de achterwielen van de grond hebt, en je veel gas geeft, draait één wiel gewoon snel, en de andere haast niet? Hebben alles al open gehad, maar er lijkt niks kapot te zijn??

dat probleem heb ik ook met mijn linker wiel. Volgens mij is de diff een beetje op. Ook erg irritant bij het wegrijden, trekt 1 kant op.

Als het goed is misschien wel vanavond de FLM diff er in zetten. Heb namelijk ook alles open gehad en schoongemaakt enzo. Ik laat wel weten of mijn probleem dan is opgelost.

Gr.

Vraagje!?
Bij de Rustler van me broer zit volgens mij het diff niet goed.
Als je de achterwielen van de grond hebt, en je veel gas geeft, draait één wiel gewoon snel, en de andere haast niet? Hebben alles al open gehad, maar er lijkt niks kapot te zijn??

als je diff goed lijkt kan je even kijken of het niet gewoon je wiel is dat zwaar loopt (lagers kapot oid)
even de aandrijfassen eruit en het wiel draaien.

@RC-Noob, ik heb vanavond de FLM diff erin geknikkerd en een stuk gereden. Uitkomst = een wereld van verschil. Auto rijdt veel beter en het probleem met het minder goed draaien van het linker wiel is bij mij ook opgelost. :-)

Een tip aan iedereen.

@RC-Noob, ik heb vanavond de FLM diff erin geknikkerd en een stuk gereden. Uitkomst = een wereld van verschil. Auto rijdt veel beter en het probleem met het minder goed draaien van het linker wiel is bij mij ook opgelost. :-)

Een tip aan iedereen.

Linkje naar het betreffende diff, kan ik het daar is met me broer over hebben.

ik heb na 6-8 weken weer een keer de rustler buiten laten rijden, één woord..........geweldig!
heb het zonnetje erbij gehad en een heerlijke temp., zowel buiten als de motor.:D
buiten: -3 graden.
motor: 8 graden.
ESC: 5 graden.
accu: 32 graden.

wel zonder de sneeuwkettingen, dus lekker drifte, maar weinig grip.:rolleyes:

ik heb met bison seconde lijm mijn banden gelijmd en ze zijn niet meer los te krijgen, ook niet na de sneeuw.:eek:8-O

Laatst bewerkt:

Een tip aan iedereen.

Heel goed bezig! ;)

buiten: -3 graden.
motor: 8 graden.
ESC: 5 graden.
accu: 32 graden.

als dat je waardes zijn na een tijd rijden (helemaal als je aant driften bent) dan klopt er iets niet.
Kijk maar naar een 1:1 auto, de motor word echt niet (veel) koeler omdat het minus 10 is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back