Traxxas Rustler VXL & XL-5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik wil graag overstappen op Lipo's. Ik gebruik mijn VXL voor 80% van de tijd als offroad wagen.

Wat voor soort lipo's raden jullie mij aan? Zoek tevens ook een lader voor Lipo.

Bedankt, Tim

En je kon echt geen antwoord op die vraag in dit topic vinden?

Turnigy/Zippy Flightmax 2S 5A 20C of meer.

Toevallig ongeveer 120 pagina's van dit topic doorgelezen de afgelopen 2 dagen. Maar had op deze vraag nog geen goed antwoord gevonden.

Wel al een hoop aantal onderdelen in de bestelling gezet dankzij dit topic, bedankt daarvoor.

Dan heb je toch echt niet goed gelezen ;)

Hint: zoek op ''welke lipo''.

Geen dank, hopelijk heb je veel plezier van je Rustler. Het is een hele leuke auto, ik heb er in ieder geval veel plezier van gehad!

Kan je wel meteen ZOEKFUNCTIE gaan roepen Darkfire maar was benieuwd wat andere Rustler rijders mij aan konden bevelen. Dit is en blijft een forum waar men met vragen, opmerkingen en ervaring terecht kan. Al zou ik nou een heel nieuw topic aanmaken geef ik je gelijk.

Ik begrijp beide standpunten (nu) wel.

Anormius is op zoek naar ervaringen en heeft geen zin/tijd om daar veel tijd en energie in te stoppen. Een forum is dan een makkelijke oplossing.
Darkfire ziet deze vraag elke week voorbij komen in tig topics, daar wordt je op een gegeven moment wel een beetje lam van.

Wellicht een idee om een overview te maken van de meest voorkomende wagens en de meest aangerade LiPo's en hier een sticky van te maken? 80% van alle vragen die hier worden gesteld kunnen makkelijk worden samengevat in een sticky. Dat scheelt nieuwkomers een hoop zoekwerk, geeft de meer ervaren en terugkerende forum bezoekers wat minder 'stress' en het geeft de MODs een reden om strakker te gaan moderen (zodat het forum geen puinhoop is met een negatieve sfeer zoals het momenteel is).

Ik begrijp beide standpunten (nu) wel.

Anormius is op zoek naar ervaringen en heeft geen zin/tijd om daar veel tijd en energie in te stoppen. Een forum is dan een makkelijke oplossing.
Darkfire ziet deze vraag elke week voorbij komen in tig topics, daar wordt je op een gegeven moment wel een beetje lam van.

Wellicht een idee om een overview te maken van de meest voorkomende wagens en de meest aangerade LiPo's en hier een sticky van te maken? 80% van alle vragen die hier worden gesteld kunnen makkelijk worden samengevat in een sticky. Dat scheelt nieuwkomers een hoop zoekwerk, geeft de meer ervaren en terugkerende forum bezoekers wat minder 'stress' en het geeft de MODs een reden om strakker te gaan moderen (zodat het forum geen puinhoop is met een negatieve sfeer zoals het momenteel is).

Ik heb dit al vaker gehad, dat ik zoiets heb van het zou handig zijn als bij topic 1 de do's en dont's zouden staan. Zeer handig dan meer dan 100 pagina's door te moeten lezen.

Wellicht een idee om helemaal overnieuw te beginnen met dit topic en een meer uitgebreide Starttopic te maken...
Als je in het (non-) modelbouwcafe kijkt, zie je dat er nieuwe "delen" zijn van bepaalde topics.

Lekker overnieuw beginnen en dit topic als naslagwerk gebruiken??

Uitgebreidere startpost is een goed idee, als iemand aanvulling heeft lmk en dan voeg ik het direct toe. Gezien alle startpost op het forum moet ik wel zeggen dat in mijn ogen dit de meest complete is tot nu toe. Voeg nog wat LiPo informatie toe en ik denk dat je al een eind op de goede weg bent.

Ik heb uren en uren en uren gestoken om een leuke handleiding te schrijven voor MBF. Compleet met grove selectie keuze, voorbeeld: Je wilt €500 uitgeven, offroad, schaal 1/10 of groter, hebt al TX en RX, moet wel nog LiPo's dan : Auto X of X. Helaas werd het forum toen grimmiger en grimmiger en ben ik er mee gestopt. Daarna is mijn interesse deels komen te vervallen dus heb het nooit afgemaakt. Zoiets heb ik grofweg in het kort gedaan voor Zenders en ontvangers:
Algemeen Zender/ontvanger topic

Zo'n sticky is ook handig (mits uitgebreider)
Sticky : Voordat je begint met rijden

Ander topic dat ik heb gestart met wel een ''ok'' startpost:
Castle Creations MMMXL HV 1op5 elektro

Laatst bewerkt door een moderator:
Het lijkt me dan beter dit topic te sluiten en een deel 2 te openen, zodat mensen die de zoek machine gebruiken alsnog delen van dit topic kunnen gebruiken.

Ja, want de zoekmachine wordt altijd zo goed benut :D
Tja, dan kunnen we zeggen, zoek maar in deel 1 van het forum, zoekmachine helpt je daarbij anders kan je alle ± 350 blz doorzoeken.

En het is sowieso handig voor de mensen die het uberhaupt gebruiken. T is een kleine moeite om deel 2 aan te maken en het is veel handiger dat al die info nog op het forum blijft lijkt mij.

cvd-asjes

Hey medemodelbouwers,
toevallig vandaag nog een snelheidsrecord(voor mezelf) gehaald:
95kmu met de vxl opeen 30c2s 5000mah!!!
Weten jullie misschien waar ik niet voor de hoofdprijs stalen cvd asjes kan kopen die sowieso passen op de rustler?
groeten:D

Hey medemodelbouwers,
toevallig vandaag nog een snelheidsrecord(voor mezelf) gehaald:
95kmu met de vxl opeen 30c2s 5000mah!!!
Weten jullie misschien waar ik niet voor de hoofdprijs stalen cvd asjes kan kopen die sowieso passen op de rustler?
groeten:D

95? Met een 2s? Wat zat daar dan voor een vertanding op?

Btw. zo goed als alle linkjes naar traxxas werken al n tijdje niet meer, ook in de startpost....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back