Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hallo,
Ik ben nieuw in de RC hobby, maar ik wil direct redelijk beginnen. Mijn keus is de Rustler VXL geworden! Ik denk aan een 2 cell Lipo (krachtig genoeg for starters) met wat essentiële aanpassingen.
Ik heb jullie forum geheel doorgelezen, maar blijf met wat vragen zitten. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik ga niet alles in 1 keer op het forum gooien, maar zal beginnen met de aankoop van de auto.
Prijs is mijn issue bij de aankoop
- kopen in NL (redelijke stevige prijs, maar wel safe)
- Kopen in UK (goedkoper en geen douane heffingen)
- Kopen in USA (erg goedkoop, maar redelijke kans op heffingen en dan scheelt het weinig met UK)
Vraag: waarom kan ik de auto niet in Hong Kong kopen, alles is daar te koop, maar kan geen auto vinden. Wat is jullie idee en advies?
Alvast bedankt.
Hallo,
Ik ben nieuw in de RC hobby, maar ik wil direct redelijk beginnen. Mijn keus is de Rustler VXL geworden! Ik denk aan een 2 cell Lipo (krachtig genoeg for starters) met wat essentiële aanpassingen.
Ik heb jullie forum geheel doorgelezen, maar blijf met wat vragen zitten. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik ga niet alles in 1 keer op het forum gooien, maar zal beginnen met de aankoop van de auto.
Prijs is mijn issue bij de aankoop
- kopen in NL (redelijke stevige prijs, maar wel safe)
- Kopen in UK (goedkoper en geen douane heffingen)
- Kopen in USA (erg goedkoop, maar redelijke kans op heffingen en dan scheelt het weinig met UK)
Vraag: waarom kan ik de auto niet in Hong Kong kopen, alles is daar te koop, maar kan geen auto vinden. Wat is jullie idee en advies?
Alvast bedankt.
@ Riko, zo heel goedkoop zijn die LiPo's daar niet in vergelijking met HC. Het voordeel van het TRX connector is wel handig. Maar vroeg of laat zul je toch ook zelf aan het solderen moeten.
hobbycity
offset is dat de wielen verder naar buiten komen te staan zodat de auto breder word