@ tommygeweer, kwaliteit is zeker wel in orde, maar waarom je het bashing noemt is me wel een raadsel![]()
waarom ik dat zo heb gedaan geen idee, hoe zou jij het noemen dan?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
@ tommygeweer, kwaliteit is zeker wel in orde, maar waarom je het bashing noemt is me wel een raadsel![]()
Ik veronderstel dat je die kit die Nard gekocht heeft enkel in nitro kan kopen en apart een brushless erbij moet kopen?
Hoeveel kost die kit die jullie beiden hebben eigenlijk?
@ Riko, sorry dat was ik even vergeten te zeggen, ik doe Global Supply Chain Management and Innovation aan de Universiteit van Maastricht.
Verder heb ik geen nieuwe kit gekocht. Er zijn wel electro kits verkrijgbaar maar veelal zijn het nog nitro kits die je met een conversie set naar electro om kunt bouwen. De RC8Te kit is inderdaad zo'n 450 euro volgens mij. Xray, Mugen, Losi en AE hebben zo verschillende mooie en goede truggies.
@ Riko, die bumper is echt lelijk imho, van een Slash oid ? Als je een bumper wilt hebben die tegen een stootje kan : RPM bumper![]()
Wellicht dat het feit dat jij het 'moeilijk' vind iets over jou zegt ... j/k:rolling:Al die moeilijke namen, maar 90% van die namen zien er alleen moeilijk uit en het stelt niks voorEn dan moet je over een paar jaar ook nog in een mooi pakje gaan lopen om er slim uit te zien, terwijl 60% van gastjes in pakjes het IQ van een ezel hebben...