Traxxas Rustler VXL & XL-5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb gisteren met wat lichtjes zitten prutsen. ik had nog van die lampjes die ik ooit eens bij halfords gekocht had, die kon je dan op je dashboad monteren en de stekker in he sigaretten aansteker aansluiting. Daar heb ik het nooit voor gebruikt. Ik heb ze met epoxylijm onder mijn rustler geplakt, klein gaatje door de bodemplaat en bovenop er een servo stekker aan gesoldeerd en die in mijn onvanger gestopt.
aan de onder kan zit het draadje wat naar boven gaat helemaal in de epoxy lijm gezet dus de draad kan niet beschadigen.
hieronder het resultaat.

01.jpg

02.jpg

03.jpg

04.jpg

06.jpg

Heb hem even gequote, zodat iedereen je resultaat nogmaals kan bekijken.

Netjes gedaan:mrgreen::mrgreen:

Laatst bewerkt:
zeer leuke/felle lampjes en netjes gemonteerd! Ben hier ook wat aan het prutsen maar er zijn nogal veel kabels om in mn kap te verwerken en ik wil hem niet teveel beschadigen... Het is een lampensetje voor in een touringcar met mistlichten maar de lengte laat te wensen over miss wat verlengen maar luiheid ligt dat nu wel in de weg :cool:

tzal der wel es van komen... :sleepy:

Hallo,

Ik ben op zoek naar een paar wielen en banden voor mijn rustler vlx maar kom er niet helemaal uit:confused::confused:

zoek wat voor het gras en in het zand en wielen het liefst met schroeven maar weet niet of die er zijn??

voor mijn revo heb ik maximizers geweldig maar voor mijn rustler???

Bedankt alvast

Groet Ronald (diver)

Ik zou voor BadLands of Gladiators gaan.
Wielen, tja als er maar offset op zit, heb zelf RPM's en die zijn erg stevig!

Ik heb ze via marktplaats gekocht dus ik weet niet welke het zijn en waar ze vandaan komen. De verkoper zei dat hij ze uit Amerika meegenomen had.

hallo.

wie weet er in de buurt van zevenbergen.(tussen breda en moerdijk)
een mooie plek om mee mun rustler vxl de scheuren.

mvg knoest

ik heb even een klein vraagje, ik wil graag mijn bodem plaat spuiten.
nou heb ik nog tamiya ps verf over zou ik dat gewoon kunnen gebruiken?
als het mat word vind ik niet erg.

mvg tommygeweer

ik heb even een klein vraagje, ik wil graag mijn bodem plaat spuiten.
nou heb ik nog tamiya ps verf over zou ik dat gewoon kunnen gebruiken?
als het mat word vind ik niet erg.

mvg tommygeweer

Tommy, Persoonlijk zou ik niet beginnen aan het spuiten van je chassis. Deze is immers heel snel weer beschadigd. Als je toch gaat spuiten zou ik het chassis eerst in de hechtprimer zetten. Het busje Tamiya verf..Is dat lexxaanverf. Volgens mij gaat dat niet lang hechten. Maar heb het zelf nooit geprobeerd..;)

hallo.

wie weet er in de buurt van zevenbergen.(tussen breda en moerdijk)
een mooie plek om mee mun rustler vxl de scheuren.

mvg knoest

ik heb een leuke plek in moerstraten. is ook niet al te ver uit de buurt is richting bergen op zoom.
dat is het dasseplas das wel verboden gebied maar ik en mijn broek komen er ook zo vaak is heel leuk om te offroaden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back