ik vind het zeer creatief gevonden ploman. nu heb ik je dag toch nog goed gemaakt hee 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb gisteren met wat lichtjes zitten prutsen. ik had nog van die lampjes die ik ooit eens bij halfords gekocht had, die kon je dan op je dashboad monteren en de stekker in he sigaretten aansteker aansluiting. Daar heb ik het nooit voor gebruikt. Ik heb ze met epoxylijm onder mijn rustler geplakt, klein gaatje door de bodemplaat en bovenop er een servo stekker aan gesoldeerd en die in mijn onvanger gestopt.
aan de onder kan zit het draadje wat naar boven gaat helemaal in de epoxy lijm gezet dus de draad kan niet beschadigen.
hieronder het resultaat.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
@ RCW
die velgen en banden die vindt ik nice carbon looke, welke zijn deze er waar heb je die gevonden,
grtz
ik heb even een klein vraagje, ik wil graag mijn bodem plaat spuiten.
nou heb ik nog tamiya ps verf over zou ik dat gewoon kunnen gebruiken?
als het mat word vind ik niet erg.
mvg tommygeweer
hallo.
wie weet er in de buurt van zevenbergen.(tussen breda en moerdijk)
een mooie plek om mee mun rustler vxl de scheuren.
mvg knoest
ik heb een leuke plek in moerstraten. is ook niet al te ver uit de buurt is richting bergen op zoom.
dat is het dasseplas das wel verboden gebied maar ik en mijn broek komen er ook zo vaak is heel leuk om te offroaden
bedankt! hebben we gisterenavond efjes in elkaar geflanst met wat bier en whiskey, volgend filmpje zal dus wel wat beter wordennetjes ziet er goed! ben benieuwt naar de volgende.
ik bedoelde mijn broer. maar die heeft geen rustler.Heeft je Broek ook een rustler?![]()