Traxxas Rustler VXL & XL-5

Status
Niet open voor verdere reacties.
nu jullie toch bezig zijn over hop-ups... wat is er eigenlijk hard nodig dat vervangen moet worden door een allu of rpm onderdeel?
want zal binnenkort ook wel een rustler kopen dan heb ik al de goeie onderdelen in huis :D

nu jullie toch bezig zijn over hop-ups... wat is er eigenlijk hard nodig dat vervangen moet worden door een allu of rpm onderdeel?
want zal binnenkort ook wel een rustler kopen dan heb ik al de goeie onderdelen in huis :D

Gear cover?

wat moet ik daar mee doen?
want dat is toch inbegrepen of niet?

In de stock versie zit een gapend gat omdat anders het grote spur niet past. Ik heb een 86 spur en die vormt meer dan koppel genoeg icm een 18T pinion dus ik heb de behoefte niet aan een nog groter spur, eerder aan een kleiner of groter pinion.

mijn Street Race Rustler heeft eindelijk een tegenstander gevonden voor aanstaande zondag:
85_trophy_02.jpg

Voor alle duidelijkheid, het wordt een challange op asfalt en beiden met onroad banden.
(en er zal gefilmd worden)

aangepaste 1/10 electro stadium truck
mooi%20alternatief.jpg

VS.

1/8 nitro buggy :)
85_trophy_02.jpg

Laatst bewerkt:
Wat voor een parcour, veel lange stukken, veel kleine bochten, jumps? Buggy zal nog best een kans hebben vooral omdat die 4WD is, al maakt dat op asfalt veel minder uit dan op zand of een andere losse ondergrond.

Ik ben in ieder geval zeer benieuwd al denk ik dat de grootste (beperkende) factor toch gewoon de bestuurder zal zijn :)

Why? Ligt ook veel aan de bestuurder en aan het parcour, set-up van beide wagens blablabla, is afhankelijk van 100 dingen.

Het feit dat die Rustler kwa top en acceleratie waarschijnlijk wel sneller zal zijn wil niet zeggen dat hij automatisch wint.

ligt ook aan de ondergrond. Ik kan me voorstellen dat met dit koude weer de grip van de banden tegen valt.
in dit geval zal de 4wd een voordeel hebben.

de buggy heeft daarnaast ook een middendiif waardoor het vermogen goed verdeeld wordt over alle vier de wielen. hij kan dus meteen volgas wegtrekken, de rustler zal je meer gedoseerd weg moeten rijden anders slaat ie meteen achterover. ben wel benieuwd.

de buggy heeft daarnaast ook een middendiif waardoor het vermogen goed verdeeld wordt over alle vier de wielen. hij kan dus meteen volgas wegtrekken, de rustler zal je meer gedoseerd weg moeten rijden anders slaat ie meteen achterover. ben wel benieuwd.

Met dit koude weer verwacht ik eerder dat ie weg spint. :)

Wat voor een parcour, veel lange stukken, veel kleine bochten, jumps? Buggy zal nog best een kans hebben vooral omdat die 4WD is, al maakt dat op asfalt veel minder uit dan op zand of een andere losse ondergrond.

Ik ben in ieder geval zeer benieuwd al denk ik dat de grootste (beperkende) factor toch gewoon de bestuurder zal zijn :)

aangezien riko zegt dat het op asvalt is.. zal de rustler toch wel winnen?

Als hij zijn rustler goed afsteld slaat hij niet snel achterover denk ik... Het is een ding van ong. 1000€...

Grts

het zal wel iets uitmaken eh.. hij zal wel een betere weg ligging hebben en niet zo snel omkantellen
maar snelhid maakt inderdaad niets uit misschien zelfs trager door het allu gewicht ..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back