Traxxas Rustler VXL & XL-5

Status
Niet open voor verdere reacties.
mmm ik zou een wheeliebar steken, ge ligt meer op uw dak dan dat je rijdt:mrgreen:of de slipperclutch iets losser zetten

De Slipperclutch is er alleen maar voor om doodsklappen in de aandrijftrein op de vangen, niet om het accellereren controleerbaarder te maken.
dan heb je namelijk op snelheid ook continue de slipperclutch aan het slippen, en zal deze verbranden. (de slipper is van een zelfde materiaal als remblokken van een auto, deze kunnen dus ook verglazen als ze heet worden.)
dus slipper goed instellen, en dan de rest met de wijsvinger regelen. ;)

lol,

persoonlijk is dit wat "overkill" zoveel filmpjes op zo korte tijd...

ik zou meer geduldig zijn en enige tijd tussen de filmpjes laten passeren alvorens ze ineens op het board te posten.
Zo zullen je filmpjes veel interessanter overkomen en meer kijkers hebben.

Nu passeert het ene filmpje na het andere.
Voor de rest zijn ze wel goeie kwaliteit (wat altijd aangenaam is om te zien) maar ik zou de "dode momenten" die er af en toe inzitten uitknippen, dan heb je 1 doorlopend filmpje waar er constant iets te zien valt én is het niet langer dan nodig.

ps: met welk programma maak jij je filmpjes? zelfde als Nard Cox?
ps2: leuke mini ;)

[URL="
[/URL]trying some backflips with my RustlerVXL

[URL="
[/URL]

ik zou zeggen blijven oefenen:mrgreen::mrgreen:
mooi filmpje trouwens

Laatst bewerkt door een moderator:
Als jij de EDIT knop gaat gebruiken wil ik je wel wat sites geven.

Kijk anders ook eens in de startpost, die is er ook niet voor niets :S

chasis

Edit knop ?

en daar heb ik al gekeken maar er staat er maar 1 en ik weet niet goed als dat wel een goed is ??

grtjes Joeri

ik heb je toegevoegd op msn, maar ik kan je alvast zeggen dat ik niet alles in je schoot zal werpen en dat je zelfs ook zal moeten opzoeken, zo gaat dat nu eenmaal.

wat je zelf doet doe je beter, dat geld ook voor het opzoekingswerk.

Chassis van mij is van RCM (alleen te verkrijgen in de VS) en is van G-10, een soort van carbon fiber.

Dan heb ik ook nog enkele alu onderdelen die je alleen in de VS kan kopen:
shock towers van REM
en de verlengde armen en tranny case van FLM

bulkhead is van STRC, kan zijn dat in Europa deze ook te vinden is, maar ik heb ze ook uit de states gekocht.

Maar de meerderheid van mijn alu onderdelen zijn van Traxxas zelf en heb ik gekocht bij een winkel uit de UK: Welcome To Modelsport UK. The UKs largest stockists of R/C Model Cars by Tamiya, HPI, Traxxas, Schumacher and many more die hebben alle alu traxxas hop ups voor de rustler.

Om mijn rustler die look te geven heb ik nog vele andere dingen gedaan dan hierboven opgesomd (body, verf, veel dremelwerk aan body en bodymounts, zelfs aan alu onderdelen, mesh)

Je bent nu goed op weg geholpen. 80% van de onderdelen weet je nu en vanwaar ze komen. Het overgrote deel komt zelfs van Welcome To Modelsport UK. The UKs largest stockists of R/C Model Cars by Tamiya, HPI, Traxxas, Schumacher and many more
FLM en REM hebben specifieke websites die je zal eens moeten opzoeken want ik weet dat niet meer vanbuiten.

edit: zoals Nard zei, kijk in de eerste post hier, daar zie je een mooi overzicht gemaakt door Nard.

ps: je moet ook niet proberen mijn auto te kopieren zoals je aangaf in je PM :rolleyes:

Ik wil gerust sturen om je op weg te helpen, maar kopieren vind ik eerlijk gezegd maar zwak en getuigen van weinig inspiratie :)

Je moet origineel zijn! zoniet, blijf dan gewoon stock rijden, maar kopieer niet iemand die zijn best heeft gedaan om met een unieke wagen af te komen.

En als je wil kopieren dan ga je zelf niet vragen aan die persoon welke onderdelen hij heeft gebruikt en om die 1 voor 1 op te sommen én om daar nog eens bij te zetten waar hij ze gekocht heeft...komaan man.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back