ik heb je toegevoegd op msn, maar ik kan je alvast zeggen dat ik niet alles in je schoot zal werpen en dat je zelfs ook zal moeten opzoeken, zo gaat dat nu eenmaal.
wat je zelf doet doe je beter, dat geld ook voor het opzoekingswerk.
Chassis van mij is van RCM (alleen te verkrijgen in de VS) en is van G-10, een soort van carbon fiber.
Dan heb ik ook nog enkele alu onderdelen die je alleen in de VS kan kopen:
shock towers van REM
en de verlengde armen en tranny case van FLM
bulkhead is van STRC, kan zijn dat in Europa deze ook te vinden is, maar ik heb ze ook uit de states gekocht.
Maar de meerderheid van mijn alu onderdelen zijn van Traxxas zelf en heb ik gekocht bij een winkel uit de UK:
Welcome To Modelsport UK. The UKs largest stockists of R/C Model Cars by Tamiya, HPI, Traxxas, Schumacher and many more die hebben alle alu traxxas hop ups voor de rustler.
Om mijn rustler die look te geven heb ik nog vele andere dingen gedaan dan hierboven opgesomd (body, verf, veel dremelwerk aan body en bodymounts, zelfs aan alu onderdelen, mesh)
Je bent nu goed op weg geholpen. 80% van de onderdelen weet je nu en vanwaar ze komen. Het overgrote deel komt zelfs van
Welcome To Modelsport UK. The UKs largest stockists of R/C Model Cars by Tamiya, HPI, Traxxas, Schumacher and many more
FLM en REM hebben specifieke websites die je zal eens moeten opzoeken want ik weet dat niet meer vanbuiten.
edit: zoals Nard zei, kijk in de eerste post hier, daar zie je een mooi overzicht gemaakt door Nard.