N
neil9
Guest
doet een snellader eerst de accu ontladen voordat hij weer oplaad?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
@ RC Pim, het is wat je zelf graag wilt. De wegligging van de Rustler is gewoon vele malen beter waardoor je lekkerder kunt racen imho. De Slash valt redelijk snel om en is niet zo geschikt voor hogere snelheden.
wat is een lipo cutoff?De kabels zijn het probleem niet.
Want er zitten gewoon traxxas connectors aan en die zijn goed voor lipos.
Er zit een brushed motor in en een esc zonder lipo cutoff dus dat is nix voor lipos.
Als je een brushless setje haalt, soldeer je gewoon traxxas,bullet,of dean connectors aan zowel de lipo als regelaar en klaar ben je.
en ik moet tog ook aan de lader dan traxxas dingen solderen of niet?De kabels zijn het probleem niet.
Want er zitten gewoon traxxas connectors aan en die zijn goed voor lipos.
Er zit een brushed motor in en een esc zonder lipo cutoff dus dat is nix voor lipos.
Als je een brushless setje haalt, soldeer je gewoon traxxas,bullet,of dean connectors aan zowel de lipo als regelaar en klaar ben je.
ok bedant voor je info.Idd aan je laadkabel moet dan ook een traxxas connector zitten.
dat helpt echt niet tis die vijs die naar de kl*t*n is spijtig genoeg... aan die imbus is niks van beschadeging te zien... (de standaard bijgeleverde imbus is 0,07mm dunner dan die FACOM dus die zou nog eerder de stelschroef naar de kl*t*en hebben geholpen)
en de standaard imbus draait helemaal loos in de stelschroef....
ik begin te denken aan uitboren maar daar ben ik niet op voorzien op vlak van materiaal...
enige andere ideekes...???
Welke motor is eigenlijk aan te raden? Ik heb mijn ezrun motortje stuk geredenen wil nu iets van betere kwaliteit. Is de traxxas velineon aan te raden of een Mamba Max? Zou graag willen weten welke motor jullie zouden nemen.