Traxxas Rustler VXL & XL-5

Status
Niet open voor verdere reacties.
naja miss 8 maar da zou egt slecht zijn dn gaak egt terug owr en dan neem ik tog maar een hpi

*Op last van robert verwijderd*

Laatst bewerkt door een moderator:
De teloorgang van de nederlandse taal perfect gedemonstreerd.. in één zin.

Hoewel ik geen enkel probleem heb met de inhoud, wil ik toch even vragen of het nou echt zoveel moeite kost om in iedergeval eenpoging te wagen om nederlands te schrijven in het forum en niet een of andere verbastering daarvan.

Voor je het weet zitten we een allegaartje van engels/frans/duits/14 verschillende dialecten uit nederland/nog eens zoveel uit belgie etc door elkaar te verstoethaspelen tot een onleesbaar, onbegrijpelijk pseudo-esperanto waar niemand wat aan heeft.

Taalfouten mag, we zijn geen taalklubje hier, maar kom op zeg. hier is niet eens moeite gedaan...

Je kan het, blijkbaar, dus wel..
Ik raad je aan de 90 pagina's van deze thread eens te lezen. Als je daar niet te lui voor bent dan heb je je antwoord want het is hier al een keer of vijf gegeven.
Zelf lezen dus.. we zijn je slaafjes niet.
soory hoor maar ik heb haast soms en dan krijg je dat soort zinnen.
70 pagina's doorlezen beetje nutteloos niet? kost minstens 3 uur en dan heb ik iets nodig wat je in 20 sec kan typen.

soory hoor maar ik heb haast soms en dan krijg je dat soort zinnen.
70 pagina's doorlezen beetje nutteloos niet? kost minstens 3 uur en dan heb ik iets nodig wat je in 20 sec kan typen.
niet overdrijven hea, zijn er maar 51;)

@bokkenrijder,

Is een beetje het euvel van een forum. Ik wilde iets weten in het Slash topic en heb ook niet alle 133 pagina's doorgenomen simpel omdat het onbegonnen werk is. Ik stelde mijn vraag en kreeg gewoon antwoord, was ongetwijfeld ook al langsgekomen.

Ik denk niet dat het aan de gebruiker ligt maar aan de opzet van de topics. Ik denk dat de topicstarter in de startpost een overzicht kan/mag/moet bijhouden van wat er in het topic voorbij komt (niet in elk topic maar wel in bijv. HET Slash topic). Misschien kan dit door een moderator gebeuren of kunnen een of meer mensen zich opwerpen als topicmoderator oid. Alle wetenswaardigheden staan dan bij elkaar. Robert zal dan moeten (laten) kijken of dit met de forumsoftware te realiseren is.

Misschien een ideetje?

(op spelvauten geef ik trouwens geen garantie :))

nou dan zit ik er nog redelijk dicht bij maar bokkenrijder met zijn 90?xd
maaruhm met 3600MaH bedoel ik mijn accu hea:P
so. denken jullie dat mijn 3600MaH accu een redelijk snelle brushless motor aan kan?
heeft iemand ook ervaring daarmee?

hoe moeten wij dat weten als we geen volt krijgen?
maar dat kan vast maar je moet toch altijd de temps in de gaten houden dusss.

Het aantal pagina's van een discussie is afhankelijk hoeveel berichten je per pagina laat zien, dit kan dus bij iedereen verschillen.

@ neil9, doe eens rustig en spam niet elk uur een bericht achter elkaar. Als je perse iets moet toevoegen dan kun je dat doen door de EDIT knop te gebruiken. Zo wordt het een grote chaos.

M.b.t je accu : Ja je kunt die gebruiken i.c.m. een brushless maar je zult LANG niet de prestaties eruit krijgen die er in zitten.
M.b.t. snelheid : afhankelijk van je gearing, 60 lijkt me wel snel.
M.b.t. het zoeken : bovenaan in elke topic staat ''Zoek in deze discussie'', die kun je wellicht eens een keer proberen.

wat is mbt?
het is een afk zo ver ben ik al

met betrekking tot

ennuuuhhh :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ik blijf hier lachen :rolling::rolling::rolling::rolling::rolling:

Vaker denk ik zal ik nu hier op reageren of toch maar niet.......
Meestal doet een ander het wel, en denk dan weer.....

Kindertjes toch, het is toch niet dat we met autootjes spelen dat we kinder achtig moeten doen.....
Sommige zijn lui van aard, andere te jong, geen ervaring, of wat dan ook.
Feit is dat iedereen toch graag geholpen wordt, al zijn sommige heel ongeduldig EN lui.

Het forum is er om vragen te stellen, meningen en ervaringen te delen of een antwoord te krijgen.
Je mag reageren maar hoeft niet, de keuze is aan je zelf, al is het soms moeilijk.

Edit, mijn antwoord was te lang waardoor je mij voor was.

perfect. ik had al zo een goede avond bel ik PK racing op zeggen ze dat er geen garantie op zit. lekker dan 190 euro betaalt voor alleen het autotje moet ik weer even geld erbij doen.
weten jullie een goedkope site met goede spullen.
want me geld begint beetje op te raken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back