Traxxas Rustler VXL & XL-5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het zou me zelfs niet verbazen dat papa u een wagen heeft beloofd voor uw 18e verjaardag.

ja een rustler vxl hoop ik als dat er vanaf kan :D

van dat 35.000euro gedoe hee... ik heb er vandaag eens goed op gelet in het naar school rijden met de fiets.. misschien had ik het inderdaad fout :)
nu ga ik over na dat 1/5 rijd met een auto van rond de 20.000 :mrgreen::mrgreen:
is dat beter ?

ja een rustler vxl hoop ik als dat er vanaf kan :D

van dat 35.000euro gedoe hee... ik heb er vandaag eens goed op gelet in het naar school rijden met de fiets.. misschien had ik het inderdaad fout :)
nu ga ik over na dat 1/5 rijd met een auto van rond de 20.000 :mrgreen::mrgreen:
is dat beter ?
dus je doet er zo maar eventjes 15000 euro vanaf alsof het geen verschil uitmaakt? (zo komt het over)

Euhmn als student zou men blij zijn als men zegt dat het budget om een 2e hands wagen te kopen 15000 euro bedraagt....

Laatst bewerkt:
ja je weet wat ik bedoel hee riko :D
15.000euro is wel veel hoor voor een auto voor een ''student''
ikzelf dacht meer aan iets rond de 5000euro ffzo

Hou nou gewoon op met die discussies over die prijzen van auto's enzo. Heeft het iets met de rustler te maken.

En nick, jij hebt gewoon niet gelijk met die opmerkingen die jij geeft over, een bepaald deel van de auto's is zo duur. Dat is echt niet zo, bij mij zowiezo niet. En jij geeft een reactie op die opmerking van riko, ik denk dat je volgende keer even een paar keer over moet lezen, want riko bedoelde er mee, dat studenten al heel erg blij zouden zijn als ze een auto van 15000 kopen.

Hahaha inderdaad, en dan rijden een paar vrienden iets anders en dan ga ik weer mee......:rolleyes:

Al moet ik zeggen dat de slash -is toch bijna een rustler- echt super vindt, kost geen drol ( in verhouding met de vorige wagens en de 1/8 truggy ) en gaat nie kapot nie :mrgreen: :worship:

Ik heb zelfs al eens aan een boot gedacht ( en bijna gelocht ) als windsurfer blijft het water trekken........

Ik heb zelfs al eens aan een boot gedacht ( en bijna gelocht ) als windsurfer blijft het water trekken........

Jij ook al? Zag vanmiddag een Donzi off shore powerboat met een 26CC motor.

Zoiets met een of twee flinke BL motoren zou wel mooi zijn.

Ik heb de rustler vxl, zojuist opgehaald. Erg mooie auto is het, en vooral groot. Ik ben ook gelijk gaan rijden, ik heb gemeten hoeveel erin zat en dat was 8,5 volt in de accu. Maar nou heb ik alles geinstalleerd en in de kamer een paar keer een klein beetje gas gegeven en hij is nu al leeg. Ik weet niet waar dit aan ligt, maar ik heb hem alweer aan de lader.

Even een lijstje van wat ik nu heb gedaan:

Eerst antenne derin, accu aansluiten, zender aan, en wat dom rond rijden toen hij het deed, want eerst dee de stuurservo niks.

Maar wat is handig om nog te doen, ik bedoel, misschien de speedcontroller op de trainingsmode zetten. Ik weet nog niet precies hoe dit moet.

Ik heb een 8,4 volt 3000 mah accu. Is het misschien ook handig om nu alvast de andere spur of pinion erin te zetten.

Ik heb nu de accu aan de lader, dus dat duurt volgens mij wel minstens 6 uurtjes, heeft iemand een tip van wat ik in tussentijd aan de auto kan doen. Ik heb verder toch niks te doen:D

handleiding toont alles wat je moet weten over de ESC instellingen en de 3 modussen.
En je rijdt nu nog niet met lipo vermoed ik?

En bij de lader die ik je hier ergens heb aangeraden, duurt het laden van een 5000mAh 3S lipo ongeveer 2uur...ik raad je sterk aan om die (of een andere goede lader) te kopen, want als je toch met electro rijdt, zal je minstens evenveel tijd steken in het laden als in het rijden

Laatst bewerkt:
De ni-mh accu's worden altijd zo goed als leeg geleverd , dat ie er al snel mee stopte is dus heel normaal ;) Op een paar druppels benzine rijd je brommer ook maar heel ff .....

Ik rijd nog geen lipo nee, dit is denk ik pas over een paar maand. Maar die handleiding is engels, en ik heb nogal wat moeite met engels, daarom vroeg ik, zijn er dingen die ik echt even moet weten.

Maar ik heb het zometeen ruim aan tijd, dus dan doe ik nog wel even een poging tot het lezen van de handleiding.

ga naar hoofdstuk van de ESC instellingen, als je volgende woorden begrijpt geraak je er wel uit: push, red, green, blinking (pinken)

Oké ik zal als de accu vol is gelijk aan de slag, ik snap het al aardig.

Wat is het belangrijkste hiervan, want ik wil zowiezo eerst de trainingsmode aanzetten, maar verder weet ik niet waar ik naar moet kijken zoveel staat erin.

Gewoon op je gemak het boekje lezen , je hebt er nu toch de tijd voor ;)

Het enige wat je echt in de gaten moet houden als je gaat rijden is de slipperclutch , als je die te los laat staan verbrand je hem en werkt ie niet meer.

En hoe kan ik die slipperclutch goed zetten, en wat is het precies. Want ik kan hierover niks vinden in de gebruiksaanwijzing.

Is dit ook nodig, als ik nog helemaal niks aan de spur/pinion enzo heb veranderd. Want ik weet totaal niet waar dat ding zit, en het lijkt me dat hij gewoon gelijk normaal gezet is.

Is het aan te raden om gewoon gelijk normaal te gaan rijden, of moet ik eerst heel rustig gaan rijden vanwege het inlopen van de motor?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back