Traxxas Rustler VXL & XL-5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

Is het beter dat ik me vraag hier stel?

Ik heb mijn auto poosje terug uit elkaar gehaald, maar nu doet die het niet goed meer,:sad:

Ik heb lipo's hij is ingesteld op de lipo stand,

Als ik ga rijden dan gaat die eerst even hard gewoon zo als het hoort, en dan na 2-4 seconden rijd die heel zacht.

Ik heb dit probleem in het begin ook gehad, toen stond die wel op de nihm stand.

Hoe moet ik dit oplossen?

Het stuur doet het inmiddels weer.:grin:

Groetjes

Ik zie dat je het hier nu vraagt dat is heemaal top dit is het goede topic. maar je moet echt veel meer info geven wat heb je allemaal gedaan en geprobeert om het te verhelpen?????

de balen Robert

Hallo,

Okey mooi zo

Ja de lipo's zit helemaal vol!

Maar het lijk net of er een storing in de motor zit.

Hij doet nu helemaal niks meer, hij stuurt alleen nog maar achteruit en vooruit doet die niet meer.

Ik heb de knop op de regelaar ongeveer 1 minuut ingedrukt, en toen hoorde ik zo piepje, en toen deed die helemaal niks meer alleen sturen doet die.

Is het misschien verstandig als ik het bedrijf op bel waar ik hem heb gekocht, en zeg dat er een storing in de motor zit?

Groetjes, Hilbert

Als je in de buurt woont zou ik even langs proberen te gaan. Wellicht is het maar een kleinigheidje of kan die direct zien wat er mis is.

Anders zou je kunnen proberen een filmpje te maken en dat de posten. Wellicht dat we dan een beter beeld krijgen van het defect.

Goeiemorgen luitjes,

kan iemand mij vertellen of de Big Bores van een Slash ook op een Rusty werkt/werken? Ik kan geen compleet setje vinden voor de Rusty en ben toch haastig op zoek naar een stugger setje!

Andere mogelijkheden zijn altijd welkom! :cool:

Is inderdaad heeft hetzelfde artikelnummer voor beide auto's. Ik heb ook de "Slash"-set gekocht voor mijn Rustler. (Part #5862)
Traxxas zelf geeft ook dezelfde nummers op bij de accessoires lijst.

Groeten, Jean-Baptist.

Laatst bewerkt door een moderator:
Dank u! Wel raar dat dan overal alleen Slash erbij word gezet... :confused:

edit: ik mag aannemen dat die gekke dingen een stuk stugger en hoger zijn dan de stock shocks die op een Rustler zitten?

Laatst bewerkt:
Worden ze daar die sokjes niet nog stugger? Ik ga binnenkort eerst maar eens de Big Bores bestellen en kijken hoe dat rijd!
Iemand enig idee hoeveel mm het scheelt in rijhoogte tegenover de standaard shocks?

ik ben ook benieuwd naar die big bores. Als ik de achterkant naar beneden druk heeft hij wel weer moeite om weer omhoog (?) te komen. Volledig omhoog gebeurd ook niet. Heeft wel weer invloed op de rij hoogte.

Dat probleem kun je ook oplossen door stijvere veren.

TowerHobbies verkoopt een setje van zo'n 20 veren voor een paar $.

In principe zijn de bigg bore's niet stugger. Veren wel gemoedelijker. Dikkere olie erin, evt veren vervangen (denk eens een lineare veren) en knallen maar..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back