Traxxas Rustler VXL & XL-5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net eerste keer wezen bashen met m`n rustler en heb nu nog een glimlach op m`n bakkus...
Nog wat mooie sprongen gemaakt bij een bouwput bij mij in de buurt en heerlijk hoe makkelijk de wagen te controleren is in de lucht...
Wat een fun :D

Keb wel een standaard spur aan gort gereden maar achja hoort erbij... had nog een 76T liggen dus die maar ff gemonteerd...

Zo even een 83T en een 86T halen en dan misschien vanavond nog ff bashen ...

@ giganielsie, dat zul je nog wel vaker meemaken. Ik had er ook last van. Ipv de steel output yokes te kopen heb ik Jato driveshafts gekocht en daarna geen last meer van gehad.

@ Wishiej, klinkt goed, geniet er van ;)

Heb er tijdelijk even een 76T opgezet...

ga denk ik toch net als Dikke Hond de spur en de pinion zo afstellen op meer acceleratie en minder top.

Ook maar meteen eens kijken voor zo een kapje die helemaal afsluit van RPM.

Lekker bezig Wishiej!!

Als je aan het bashen bent dan heb je toch weinig aan een hoge top dus daarom ga ik ook een paar tandjes lager zitten en hopen dat mn temp een eind naar beneden gaat natuurlijk ;)

Gister trouwens weer alles binnen gekregen (casterblocks, Dirt Hawg en Dirt Works bandjes en natuurlijk de pinions!

Heeft iemand enig idee als je van een 25t naar een 23t verandert of dat dat wel enige invloed zal hebben?

Welke pinion en spur geeft nou een mooie acceleratie met een motor die op een nette temperatuur blijft?:confused:

Ik ga namelijk vrijdag nieuwe spurs en pinions halen maar wil meerdere van 1 grote spur halen en meerdere van 1 grote pinion halen...

Ook haal ik vrijdag zo meteen zo een Sealed Gear Cover want ik denk dat dat gisteren het probleem is geweest en dat er via dat openingetje een steentje of iets dergelijks is binnen gekomen...
Hopen dat ze deze in Elst (gld) verkopen

Wat ik hier en daar gelezen heb is een 19t pinion en de standaard 83t spur. Nu heb ik net de 19t pinion erop gezet maar krijg um niet lekker afgesteld... Dus nu de 23t erop!

Die gearcover is echt ideaal en onderhand een must wil je al je rotzooi buiten laten! Ik weet trouwens niet of ze die bij hobma verkopen...

Net ook meteen mn wieltjes geplakt maar die zijn nog behoorlijk uit balans...
Heeft iemand hier tips voor mij hoe je dat kan verhelpen? Gewichtjes?

Wat ik hier en daar gelezen heb is een 19t pinion en de standaard 83t spur. Nu heb ik net de 19t pinion erop gezet maar krijg um niet lekker afgesteld... Dus nu de 23t erop!

Die gearcover is echt ideaal en onderhand een must wil je al je rotzooi buiten laten! Ik weet trouwens niet of ze die bij hobma verkopen...

Net ook meteen mn wieltjes geplakt maar die zijn nog behoorlijk uit balans...
Heeft iemand hier tips voor mij hoe je dat kan verhelpen? Gewichtjes?
Hmmz.. Ben benieuwd hoe die verhouding je bevalt (23t/83t) Denk dat ik dan wel 1 of 2 van ga aanschaffen!

Ik snap ook niet waarom ze in hemelsnaam die gearcover daar open hebben gelaten:confused: daar hebben ze echt ff liggen :sleepy::sleeping:
Ik hoop dat ze die cover hebben bij Hopmoeders anders moet ik em bestellen bij vloeibaar-rc of pkreecing:mrgreen:

Mooiste zou zijn als ik nog een 21t kan vinden! :cool: Want die 19t zit echt niet lekker...

Hoe en waarom ze die gearcover open hebben gelaten snap ik ook niks van :confused:
Maar zowiezo hebben ze ze nog bij PeeKaa en anders het wereldwijdeweb afspeuren! ;)

Nou, ik kom net kijken in dit wereldje! :D Ik heb echt geen flauw idee wat die P inhoud (pitch) alleen die ene is bijna het dubbele qua prijs :confused:

Thnx waar staat die "P" voor dan eigelijk?

@ Dikke H:
Hahah... same here.. kom ook net om de hoek kijken...

Veel op Google uitzoeken dan kom je al een heel eind heb ik uitgevonden..
En hier op het MBF is de hulp ook GEWELDIG!

Trouwens die van Robinson zou ik niet kopen tenzij je US maten sleutels hebt....

Druk aant rondkijken op de vloeibare Wishiej?? ;)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back