Traxxas Rustler VXL & XL-5

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ darkfire, de complete auto controleren en kijken of er ergens iets aanloopt / wringt.

@ Roynaldinho, de auto verlagen door je vering te verlagen. Een lager zwaartepunt betekend minder snel kantelen. Eventueel swaybars erop maken.
Met de stock Alias banden had je hier minder last van omdat die waarschijnlijk geen grip meer boden onroad en daardoor gaan glijden. Je kunt ook nog altijd onroad banden kopen, die glijden stukken meer dan offroad banden.

@ darkfire, de complete auto controleren en kijken of er ergens iets aanloopt / wringt.

@ Roynaldinho, de auto verlagen door je vering te verlagen. Een lager zwaartepunt betekend minder snel kantelen. Eventueel swaybars erop maken.
Met de stock Alias banden had je hier minder last van omdat die waarschijnlijk geen grip meer boden onroad en daardoor gaan glijden. Je kunt ook nog altijd onroad banden kopen, die glijden stukken meer dan offroad banden.

thx
weet jij misschien wat goede agterbanden zijn?
ik rij vooral in laag gras, zand en een beetje onroad.
kunnen de banden van de stampede dan?

kan ff iemand seggen waar je goede dubbelzijdige tape kan halen voor esc.
waar kan je een tempsensor kopen?
hoelang deden jullie over de standdard banden?

(best handig zo forum:yes:)

Laatst bewerkt:
Gras en zand doen het altijd goed met een soort van ''pin'' vormig profiel, maar op straat zijn die zo weg :)

Ik vind BadLands geniaal op mijn 1/8 en Gladiators worden veel gereden op 1/10 STe wagens.

@darkfire, je moet mijn berichten even beter lezen. De bandjes van de stampede kunnen op de rustler MAARRR je moet anders gaan vertanden omdat deze groter zijn.

@darkfire, je moet mijn berichten even beter lezen. De bandjes van de stampede kunnen op de rustler MAARRR je moet anders gaan vertanden omdat deze groter zijn.

en als je de mijne leest dan staat er dat ik al de vertanding van stampede heb ( eigen lijk staat er 19T en 90T maar het is van de stampede)

Laatst bewerkt:
M.b.t bandjes van Stampede, die zullen passen maar als ik nieuwe ging halen zou ik niet voor Talons gaan, er zijn genoeg beter banden verkrijgbaar.

thx
en weet je ook wat van de dubbelzijdige tape en en waar je een tempgun in nederland kan kopen

Laatst bewerkt:
Cooling fan

Temperaturen waren idd kort na het rijden , zal tijdens het rijden dus hoger geweest zijn.
Heb toch maar een fan aangeschaft, zal de levensduur iig wat vergroten.
Vandaag 35-40 min gereden in de zon, direct na het rijden weer m n vingers tegen de heatsing gehouden en het is nu gewoon lauw, iig niet meer heet(kon soms m n vingers er nauwelijks tegen aan houden).
Schat dat het nu zo'n 45-50 graden is. :thumbsup:

Hallo allemaal!

Ik ben sinds vorige week de trotse bezitter van een Rustler VXL! Nu is mijn vraag hoelang jullie ongeveer kunnen rijden met een volle accu. Ik rijd zelf met 2 LiPo's van 5400mAh de stuk. Ikzelf vind de rijtijd een beetje aan de korte kant. Na 5-6 min. schakelt hij over naar de 'Low-Voltage Protection'.

Ben benieuwd naar jullie antwoorden.

Mvg,

Dennis.

ik rij met 5000mah 3.0c een klein 20 minuten
en met 5300mah 2.5c een dikke 20 minuten.

vertanding 23-83

kort gras , volle bak rijden,

ik denk dat er iets anders is bij u, want 5 minuten is te kort.

Loopt toch niet te warm??

@ Nick,

Ik heb ook nog een Tamiya DF-02 waarmee ik wel gewoon een 35-40 min. met de zelfde accu's doet....:p

Vaag dat mijn Rustler dan al zo snel die LiPo-save erop gooit.

Gr,

Dennis.

@ Nick,

Ik heb ook nog een Tamiya DF-02 waarmee ik wel gewoon een 35-40 min. met de zelfde accu's doet....:p

Vaag dat mijn Rustler dan al zo snel die LiPo-save erop gooit.

Gr,

Dennis.

Loopt de hele aandrijving nog wel soepel? 5 tot 6 minuten is inderdaad met 5400mAh wel heel erg kort. Met mijn 3300mAh reed ik toentertijd nog langer.
Gaat er na het rijden dan ook weer minimaal 5 ampere in?

Vandaag even bij de bekende autobandenboer kwik-fit geweest en daar even gevraagd of ze wat lood konden
missen.

Hier het resultaat en morgen zou ik eens posten of het de rij eigenschappen van de Rustler goed of slecht heeft gedaan!

Het is in totaal 100 gram wat ik heb toegevoegd voor degene die het zich afvragen :P

full

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back