Traxxas Rustler VXL & XL-5

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ Foppe:
Het probleem is waarschijnlijk dat als je een thermometer koopt dat de auto automatisch niet harder loopt... Daarom heeft mijn thermometer ook een extra boost knopje!
Ik meet mn temperatuur en voila! Hij loopt dan zeker 80 ipv van 60! :D

Gisteren dus wezen bashen met m`n zwager z`n nieuwe Slash en met mijn Rustler...
Die 100 gram lood die ik voorop de Rustler heb geplakt is naar mijn mening een geweldig iedee!!!
Ik had zo goed als geen ongeplande wheelies meer en ik had het gevoel dat hij ook eerder stil stond.
Ook in korte bochten had hij meer grip op de voorwielen en met snelle bochten was hij lekker allert op het stuur.
Al met al een geslaagde upgrade vind ik zelf!

Hier nog een fototje na het rijden :D(hijs weer spik en span schoon nu hoor)
full

Laatst bewerkt door een moderator:
Gisteren dus wezen bashen met m`n zwager z`n nieuwe Slash en met mijn Rustler...
Die 100 gram lood die ik voorop de Rustler heb geplakt is naar mijn mening een geweldig iedee!!!
Ik had zo goed als geen ongeplande wheelies meer en ik had het gevoel dat hij ook eerder stil stond.
Ook in korte bochten had hij meer grip op de voorwielen en met snelle bochten was hij lekker allert op het stuur.
Al met al een geslaagde upgrade vind ik zelf!

Hier nog een fototje na het rijden :D(hijs weer spik en span schoon nu hoor)
full

cool:cool:

Laatst bewerkt door een moderator:
ik heb m'n rustler vxl gekocht in de mei vakantie nu rij ik op de banden zelf de middelste noppen zijn al weg ik rijd die banden ongeveer helemaal plat dan koop ik anaconda banden

grts

als je de gearbox wilt open maken moet je de slipperclutch er dan af halen?

en ik vind het trouwens niet nodig om een rpm gearcover te kopen want je kan het gat ook dicht plakken met tape en het werkt perect!( als je het goed doet,he)

iemand ervaringen met Pro-Line Dirt Hawg 2.2 ( onroad en offroad) voor rustler vxl

en weet iemand hierbij misschien een paar bijpassende zwarte velgen?

Laatst bewerkt:
@ HendrikRC: ik heb een setje Proline Dirt Works (de net iets andere variant) en gemonteerd op de TRA3675 en TRA3674. Tevens ook een setje wielen met de Hawgs.
Voor off en onroad combo zou ik zeker voor de Works gaan! Deze rijden het beste voor allround gebruik. De Hawg heeft een iets groffer profiel waardoor het straat gebruik echt zwaar tegenvalt!

De banden passen echt perfect op de velgen die ik aangeef. Ik meen dat de velgen van RPM 2"4 zijn en de banden 2"2 dus of het past weet ik niet...
Als je voor looks gaat kun je idd RPM pakken maar die van Traxxas zelf zijn de helft goedkoper en zijn ook uber sterk!

Laatst bewerkt:
wordt m'n motor warmer als ik de achter banden van de stampede er op zet?

want ik wil geen vier banden kopen want het is niet nodig en ik heb nog nooit gelijmt. (band op velg)

en ik rij voor al in laag gras, off-road en een beetje onroad.

Ja, het is een grotere (diameter/omtrek) en zwaardere band. Het beste kun je ff wat tandjes verliezen op de pinion.

ga waarschijnlijk pro-line dirt hawg hallen met rpm revolvers. maar past dit wel?

banden:
Tire bead diameter: 2.2"
Overall diameter: 4"
Tread width: 2"

voorvelgen:
SPECS: Width: 55mm (2.2) Diameter: 62mm (2.4) Hex: 12mm cnh 2/6/09 ir/jxs

achtervelgen:

SPECS: Width: 49.35mm (1.9) Diameter: 61.75mm (2.4) Hex: 12mm cnh 2/6/09 ir/jxs

de brede van de voorband is namelijk groter dan achter???.

Ja dat ghost rider idee is een mooi idee! ;) Misschien hier en daar wat Carbon (look) toevoegen?
Maar als je toch je body gaat spuiten kun ook meteen de velgen meepakken!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back