Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ik heb net m'n zender laten vallen (geen idee hoe)
maar nu gaat de antenne te ver in elkaar hij hoort tog overal een beet je uit te steken en hij gaat nu op de ene plek iets te veel uit steken en op de andere plaats gaat hij er net helemaal in
weet iemand een op lossing of is dat niet erg( ik maak me sowat overal sorgen om)
Beste mensen,
weten jullie de verhouding tussen pinion en spur bij 9,6 V nimh.
Mvg Denbosch.
ik zou dat met die pinion/spur niet weten sorry.
Maar kan er een 8 cell accu in een rustler?
want volgens mij is het maximum toch 7 cells?
ja, als je zelf nooit eens een antenne gemolesteerd hebt, dan is het niet goed te volgen.
Heel heel vroeger heb ik eens een radio-antenne proberen te repareren, nooit gelukt natuurlijk, dus ik snap het wel een klein beetje.
Je praat natuurlijk over de secties van de antennes. Het inschuiven is niet zo dramatisch, waar het omgaat is het uitschuiven van de antenne. De lengte is belangrijk, is ie te kort, of te lang, dan gaat je bereik naar beneden. Stel je rijdt met je Rustler en je laatste sectie van je antenne schuift er helemaal uit. gevolg, 10cm korter (dit kan bij jou goed gebeuren, want je antenne is niet helemaal lekker meer) ja, dan valt je verbinding weg en je auto rijdt zo pardoes de sloot in. Want een Failsafe heb je er natuurlijk niet op zitten.
Oh ja, wat kan je er aan doen? wat dacht je van een nieuwe antenne kopen? als je hulp nodig hebt, kan ik hem evt. wel monteren voor je.
ooooh ja tuurlijk in de rustler kunnen ze ook omhoog
als je een heatsink op je motor zet kan je dan veel korter rijden?
Het kost stroom als er een ventilator op zit ja.
Het kost stroom als er een ventilator op zit ja.
Waar staat dan dat hij een ventilator wil?
die gaten zijn errvoor om lucht aan te kunnen zuigen tijdens het Balloonen(goed geschreven??) van de band.kan je eigen lijk de gaten in de velgen niet dicht plakken want waar is het goed voor?