Traxxas Rustler VXL & XL-5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Welke pinion en spur tandwiel bij 9,6V nimh

Beste mensen,
weten jullie de verhouding tussen pinion en spur bij 9,6 V nimh.

Mvg Denbosch.
 
ik heb net m'n zender laten vallen (geen idee hoe)
maar nu gaat de antenne te ver in elkaar hij hoort tog overal een beet je uit te steken en hij gaat nu op de ene plek iets te veel uit steken en op de andere plaats gaat hij er net helemaal in

weet iemand een op lossing of is dat niet erg( ik maak me sowat overal sorgen om)

Duidelijk verhaal!
 
???

Beste mensen,
weten jullie de verhouding tussen pinion en spur bij 9,6 V nimh.

Mvg Denbosch.

ik zou dat met die pinion/spur niet weten sorry.
Maar kan er een 8 cell accu in een rustler?
want volgens mij is het maximum toch 7 cells?
 
ja, als je zelf nooit eens een antenne gemolesteerd hebt, dan is het niet goed te volgen.
Heel heel vroeger heb ik eens een radio-antenne proberen te repareren, nooit gelukt natuurlijk, dus ik snap het wel een klein beetje.

Je praat natuurlijk over de secties van de antennes. Het inschuiven is niet zo dramatisch, waar het omgaat is het uitschuiven van de antenne. De lengte is belangrijk, is ie te kort, of te lang, dan gaat je bereik naar beneden. Stel je rijdt met je Rustler en je laatste sectie van je antenne schuift er helemaal uit. gevolg, 10cm korter (dit kan bij jou goed gebeuren, want je antenne is niet helemaal lekker meer) ja, dan valt je verbinding weg en je auto rijdt zo pardoes de sloot in. Want een Failsafe heb je er natuurlijk niet op zitten. ;)

Oh ja, wat kan je er aan doen? wat dacht je van een nieuwe antenne kopen? als je hulp nodig hebt, kan ik hem evt. wel monteren voor je.
 
ja, als je zelf nooit eens een antenne gemolesteerd hebt, dan is het niet goed te volgen.
Heel heel vroeger heb ik eens een radio-antenne proberen te repareren, nooit gelukt natuurlijk, dus ik snap het wel een klein beetje.

Je praat natuurlijk over de secties van de antennes. Het inschuiven is niet zo dramatisch, waar het omgaat is het uitschuiven van de antenne. De lengte is belangrijk, is ie te kort, of te lang, dan gaat je bereik naar beneden. Stel je rijdt met je Rustler en je laatste sectie van je antenne schuift er helemaal uit. gevolg, 10cm korter (dit kan bij jou goed gebeuren, want je antenne is niet helemaal lekker meer) ja, dan valt je verbinding weg en je auto rijdt zo pardoes de sloot in. Want een Failsafe heb je er natuurlijk niet op zitten. ;)

Oh ja, wat kan je er aan doen? wat dacht je van een nieuwe antenne kopen? als je hulp nodig hebt, kan ik hem evt. wel monteren voor je.

ik weet er inderdaad niet zoveel vanafwand ik heb m'n rustler pas twee maanden en het is mijn eerste rc die niet uit een speelgoed winkel komt,

maar hij lijkt eerder langer dan korter maar dat kan ff niet toch?
en om te repareren woon je aan de andere kant van het land.:sad:
maar een nieuwe antenne kopen lijkt me iets te overdreven.(10,- !)
ik heb hem al een keer eruit gedraait iis da erg?
of kan ik er eentje van iemand krijgen?
 
als je een heatsink op je motor zet kan je dan veel korter rijden?
en de accu met 7 cellen(3000mAh) even lang laden als de accu met 6 cellen (3000mAh)? ik heb een snellader van 4A
 
Een heatsink is bedoeld om de warmte beter en sneller van de motor te geleiden. Het kan veel schelen qua temperatuur mits je het fatsoenlijk installeert!
Of dat je korter rijd daardoor lijkt me onzin.
 
weet ik maar ik dacht dat hij veel stroom pikte!
maakt het dan uit of hij in de ontvanger in channel 3 of 4 zit?
En is een wheelie bar erbij handig om hem te beschermen
 
kan je eigen lijk de gaten in de velgen niet dicht plakken want waar is het goed voor?
die gaten zijn errvoor om lucht aan te kunnen zuigen tijdens het Balloonen(goed geschreven??) van de band.
als je de gaten dicht maakt creeer je een soort vacuum in de band en kan het zijn dat de band niet mooi rond blijft.

zelf heb ik de gaten in de velg dicht gemaakt en gaten in de band gemaakt.
zo komt er geen zand in het wiel en kan de band wel balloonen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Top