Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Voor geinteresseerden onder ons.
Mijn Rustler VXL met alles erop en eraan (en dat is veel) staat tekoop in het te koop gedeelte van ons forum.
Zie: <Oude "Te Koop" Link Verwijderd >
Spijtig om te horen dat je hem wegdoet...en net nu ik er een gekocht heb hehe.
Je had dit eigenlijk dan moeten aankondigen 2 dagen geleden dan ik hem direkt overgenomen ipv diegene die ik nu gekocht heb gisteren.
ps heb je een foto van die lader en eventueel een link ernaar want ik heb mss wel intresse daarin. (en eventueel de lipos ook)
VXL oid in doen en op trainingmode zetten. Als hij dan toe is aan meer snelheid kost het niets extra's.Ik wil een andere motor in de Rustler Xl-5 gooien, omdat deze voor een 9 jarig persoon is wil ik geen VXL motor er in gooien
Nu vroeg ik me af of deze motor :
BLACK SERIES Competition Motor, 17 Double
een beetje een redelijk alternatief was, we zoeken ongeveer dezelfde prestaties als de Titian T12 550 motor die er standaard in zit
VXL oid in doen en op trainingmode zetten. Als hij dan toe is aan meer snelheid kost het niets extra's.
Minimum recommended XL-5 equipped vehicle component upgrades:
2381X Main diff with steel ring gear/ side cover plate/ screws (Bandit, Stampede, Rustler)
2753X Stub axles, rear (2)
4628R Differential output yokes, black (2)/ 3x5mm countersunk screws (2)/ screw pin (2)
3696 Idler gear, steel (30-tooth)
Additional suggested XL-5 equipped vehicle component upgrades:
3647 Nuts, 4mm flanged nylon locking (steel, serrated) (8)
3752 Stub axle carriers (2) (requires 5x11x4mm bearings)
3736 Steering blocks, left & right (2) (requires 5x11x4mm bearings)
5116 Ball bearings, blue rubber sealed (5x11x4mm) (2)
Voor geinteresseerden onder ons.
Mijn Rustler VXL met alles erop en eraan (en dat is veel) staat tekoop in het te koop gedeelte van ons forum.
Zie: <Oude "Te Koop" Link Verwijderd >
maar die vraag doet er nu niet meer aan toe want het is goed koper als ik dirt hawk2.8 op de standaard velgen doe.
Op youtube staan meer als genoeg filmpjes...