Traxxas Rustler VXL & XL-5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor geinteresseerden onder ons.
Mijn Rustler VXL met alles erop en eraan (en dat is veel) staat tekoop in het te koop gedeelte van ons forum.

Zie: <Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

Laatst bewerkt door een moderator:
Voor geinteresseerden onder ons.
Mijn Rustler VXL met alles erop en eraan (en dat is veel) staat tekoop in het te koop gedeelte van ons forum.

Zie: <Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

Spijtig om te horen dat je hem wegdoet...en net nu ik er een gekocht heb hehe.
Je had dit eigenlijk dan moeten aankondigen 2 dagen geleden dan ik hem direkt overgenomen ipv diegene die ik nu gekocht heb gisteren.

ps heb je een foto van die lader en eventueel een link ernaar want ik heb mss wel intresse daarin. (en eventueel de lipos ook)

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik wil een andere motor in de Rustler Xl-5 gooien, omdat deze voor een 9 jarig persoon is wil ik geen VXL motor er in gooien

Nu vroeg ik me af of deze motor :

BLACK SERIES Competition Motor, 17 Double

een beetje een redelijk alternatief was, we zoeken ongeveer dezelfde prestaties als de Titian T12 550 motor die er standaard in zit

Spijtig om te horen dat je hem wegdoet...en net nu ik er een gekocht heb hehe.
Je had dit eigenlijk dan moeten aankondigen 2 dagen geleden dan ik hem direkt overgenomen ipv diegene die ik nu gekocht heb gisteren.

ps heb je een foto van die lader en eventueel een link ernaar want ik heb mss wel intresse daarin. (en eventueel de lipos ook)

Er is nogmaar 1 lipo beschikbaar, de andere staat gereserveerd voor dikke hond. En de lader kan je even in google tikken. Heb je er gelijk foto's bij.

Ik wil een andere motor in de Rustler Xl-5 gooien, omdat deze voor een 9 jarig persoon is wil ik geen VXL motor er in gooien

Nu vroeg ik me af of deze motor :

BLACK SERIES Competition Motor, 17 Double

een beetje een redelijk alternatief was, we zoeken ongeveer dezelfde prestaties als de Titian T12 550 motor die er standaard in zit
VXL oid in doen en op trainingmode zetten. Als hij dan toe is aan meer snelheid kost het niets extra's.

VXL oid in doen en op trainingmode zetten. Als hij dan toe is aan meer snelheid kost het niets extra's.

Het is je wel bekend dat je dan wel het een en ander moet upgraden?

Minimum recommended XL-5 equipped vehicle component upgrades:
2381X Main diff with steel ring gear/ side cover plate/ screws (Bandit, Stampede, Rustler)
2753X Stub axles, rear (2)
4628R Differential output yokes, black (2)/ 3x5mm countersunk screws (2)/ screw pin (2)
3696 Idler gear, steel (30-tooth)

Additional suggested XL-5 equipped vehicle component upgrades:
3647 Nuts, 4mm flanged nylon locking (steel, serrated) (8)
3752 Stub axle carriers (2) (requires 5x11x4mm bearings)
3736 Steering blocks, left & right (2) (requires 5x11x4mm bearings)
5116 Ball bearings, blue rubber sealed (5x11x4mm) (2)

Bron:http://www.traxxas.com/products/accessories/pdf/070706_velineon_owners_manual.pdf

Edit: Als je 50% rijd is dit natuurlijk nog niet nodig.

Laatst bewerkt:
dat is niet altijd nodig, want de nieuwe xl-5 modellen zijn brushless ready, zoals de mijne, en heb dus niks aan gepast toen ik er een brushless setje in deed.

die VXL komt er voorlopig echt niet in de aanschafprijs is te hoog voor een 9 jarige :-P ook de snelheid is te gek, maar ik weet dat kan je instellen

Nee zoek echt iets dat +/- hetzelfde presteerd als de orginele motor alleen die uit elkaar kan

weet iemand welke agitator's van pro-line voor en achter kunnen?
er staat voor de jato, maar bij basher staat er ook dat het voor de jato is.

@nard en DH, sorry maar ik kan niet op houden met vragen.

Laatst bewerkt:
Wat is ''agitator''?

Mijn beste gok is dat je ''Gladiator'' wilde zeggen?

Zo ja, je hebt twee versies, M2 en M3:

Gladiator 2 2.2" M2 (Medium) Off-Road Truck Tires
Gladiator 2 2.2" M3 (Soft) Off-Road Truck Tires

Dit staat voor de compound / hardheid van het rubber van de band. M2 is wat harder, hierdoor slijt deze minder snel maar heb je ook net wat minder grip. Ik raad voor normaal bashen gewoon M2 aan, daar zul je het meeste plezier aan beleven (bovendien is deze hobby al duur genoeg ;)).

Laatst bewerkt:
Fijn dat je ons een keer van een linkje voorziet ipv kijk maar op de site, dat is wel gemakkelijker, zal ik in het vervolg ook maar doen.

Wat snap je aan onderstaande niet?

Agitator 2.2" Chrome Front Wheels
Product ID : 2685-01
for JATO , Nitro Stampede /Rustler

Agitator 2.2" Chrome Rear Wheels
Product ID : 2686-01
for JATO , Nitro Stampede /Rustler

ik bedoelde dat sommige banden op de jato en rustler passen, zoals die bashers, dus mijn vraag was welke van de twee soorten agitator passen op de jato en de rustler.

maar die vraag doet er nu niet meer aan toe want het is goed koper als ik dirt hawk2.8 op de standaard velgen doe.

Serieus, ik begin je vragen ook wel een beetje beu te worden. Deze onderwerpen zijn echt al 100 keer besproken over het gehele forum.

AKA lijm medium is de beste.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back