Traxxas Rustler VXL & XL-5

Status
Niet open voor verdere reacties.
zei ik toch ;)
Jaa, hij zal r vast wel een hebben, zoek anders eens rond in je gereedschapskist .

Hoe gaat t trouwens met je kap?

met men kap gaat het goed denk ik ga dadelijk de tape eraf hale hij is inmiddels 5 keer gespote morge of vanavond de andere kleur even

Ik heb net de rest grijs gepote.
Kan het kloppe bij grijs dat je op het begin er nog gewoon makkelijk doorheen kan kijke?

Dat kan, het beste is dus ook om meerdere dunne lagen over elkaar aan te brengen.

Is het mogelijk dat je een tussentijdse foto plaatst?

Wordt steeds nieuwgieriger.

Dat kan, het beste is dus ook om meerdere dunne lagen over elkaar aan te brengen.

I
full
s het mogelijk dat je een tussentijdse foto plaatst?

Wordt steeds nieuwgierige
full
r.

Ja dat doe ik ook:D
Hier heb ff snel foto´s gemaakt met men mobiel
full

Laatst bewerkt door een moderator:
Ah ziet r goed uit!
( misschien kun je een gedeelte een beetje doorzichtig laten, bijv met de text : traxxas ofzoiets, door de sticker ervan (wel de goede kant op) er in te plakken, an eroverheen spuiten en later als het hard is er af halen).
Dan heb je wel een mooi effect, en als je het dan niet ziet een helder ledje er in zetten en op die plek schijnen.
Het kwam zomaar in me op :o
en een nice game room trouwens :p

Ah ziet r goed uit!
( misschien kun je een gedeelte een beetje doorzichtig laten, bijv met de text : traxxas ofzoiets, door de sticker ervan (wel de goede kant op) er in te plakken, an eroverheen spuiten en later als het hard is er af halen).
Dan heb je wel een mooi effect, en als je het dan niet ziet een helder ledje er in zetten en op die plek schijnen.
Het kwam zomaar in me op :o
en een nice game room trouwens :p

Dankje ik wil er denk ik geen Traxxas stickers op ik wil de originele Chevy stickers alleen.
Ja men Kuipstoel en Driving force gt stuur voor Gran Turismo Ps3;)

Dankje ik wil er denk ik geen Traxxas stickers op ik wil de originele Chevy stickers alleen.
Ja men Kuipstoel en Driving force gt stuur voor Gran Turismo Ps3;)
Ja, het was maar een suggestie, maar wel een leuk idee :p
Best wel nice, er staat waarschijnlijk ook nog een ps3 naast die wii? xD

Ja, het was maar een suggestie, maar wel een leuk idee :p
Best wel nice, er staat waarschijnlijk ook nog een ps3 naast die wii? xD

Er staat idd ook een wii in men kamer maar ik had een idee voor mem kap
Als ik nou straks het grijs afspuit en dat de raam stickers eraf haal dan 1 keer met grijs over de raam dan heb ik iets donkeredere ramen dan normaal.
Wat vinden jullie hier van goed of slecht idee'?

Er staat idd ook een wii in men kamer maar ik had een idee voor mem kap
Als ik nou straks het grijs afspuit en dat de raam stickers eraf haal dan 1 keer met grijs over de raam dan heb ik iets donkeredere ramen dan normaal.
Wat vinden jullie hier van goed of slecht idee'?
oh dat is wel een goed idee ja!
Geblindeerde ramen :cool:

tamiya Smoke:)gebruiken

SHIT!!!
Volgensmij heb ik die op men hele kap gespote het is niet van Tamiya maar wel de kleur Smoke Ik dacht dat dat gewoon grijs was ofzo.
moet ik weer een nieuwe spuitbus kope :mad:
Ik heb RC CAR COLOURS
Kleur SMOKE

Ben van plan aan een 2e auto te beginnen. Heb op het moment een onroad 1:10 en wil er graag een leuke offroad versie bij.

Nu is mijn oog gevallen op de Traxxas Rustler XL-5. Graag zou ik deze in een bouwpakket vorm willen bestellen/kopen. Heb op diverse sites van RC shops gekeken, maar ben enkel en alleen ready to run versies tegen gekomen. Is deze versie ook als bouwpakket te koop?

Bedankt en groeten,
Tim

Ben van plan aan een 2e auto te beginnen. Heb op het moment een onroad 1:10 en wil er graag een leuke offroad versie bij.

Nu is mijn oog gevallen op de Traxxas Rustler XL-5. Graag zou ik deze in een bouwpakket vorm willen bestellen/kopen. Heb op diverse sites van RC shops gekeken, maar ben enkel en alleen ready to run versies tegen gekomen. Is deze versie ook als bouwpakket te koop?

Bedankt en groeten,
Tim

nee helaas,de modellen van traxxas zijn allemaal gebouwd , tenzij je iemand vindt die hem uit elkaar haalt zodat jij hem als bouwpakket weer kan bouwen;)

Bedankt en groeten,
Tim
Goede keus!
Hij zal je zeker niet tegenvallen, BEHALVE de titan motor die in de XL-5 zit. Als je gelijk goed wilt beginnen koop dan de VXL. Ik had ook de XL-5 en helaas heb ik de motor net iets verkeerd ingereden... Dus de kracht en snelheid van de motor ging snel achteruit.Toen heb ik maar een VXL setje gekocht en er in gezet, gelijk veel meer kracht en snelheid die ik niet verwachtte, veel beter! Als je weet hoe je een brushed motor in moet rijden kan de XL-5 wel, maar ik raad toch wel de VXL aan. Uiteindelijk zal je toch wel voor een brushless set gaan, dus dan kun je het beter gelijk in het begin doen, dan kom je nog goedkoper uit ook ;)
Ik vertel het uit ervaring :p

Heb even andere vraag tussendoor.

Misschien is deze al eerder gesteld maar dan heb ik ´m over het hoofd gezien.

Welke merken pinion passen op de vxl?

heb al verschillende malen pinion sets van Robinson gezien maar weet of niet deze passen.

Ze zijn wel 48P maar wat houd dit precies in?

Goede keus!
Hij zal je zeker niet tegenvallen, BEHALVE de titan motor die in de XL-5 zit. Als je gelijk goed wilt beginnen koop dan de VXL. Ik had ook de XL-5 en helaas heb ik de motor net iets verkeerd ingereden... Dus de kracht en snelheid van de motor ging snel achteruit.Toen heb ik maar een VXL setje gekocht en er in gezet, gelijk veel meer kracht en snelheid die ik niet verwachtte, veel beter! Als je weet hoe je een brushed motor in moet rijden kan de XL-5 wel, maar ik raad toch wel de VXL aan. Uiteindelijk zal je toch wel voor een brushless set gaan, dus dan kun je het beter gelijk in het begin doen, dan kom je nog goedkoper uit ook ;)
Ik vertel het uit ervaring :p

Qua budget was mijn keuze gevallen op de XL-5. VXL is toch al gauw 120 euro duurder. Maar mocht het een veel betere keuze zijn is die 120 euro gauw terug verdient.

Probleem is echter dat ik een bouwpakket zoek en deze wagens zijn niet op die manier te krijgen. Zijn er misschien alternatieven qua auto met zelfde prestaties en bouw?

Qua budget was mijn keuze gevallen op de XL-5. VXL is toch al gauw 120 euro duurder. Maar mocht het een veel betere keuze zijn is die 120 euro gauw terug verdient.

Probleem is echter dat ik een bouwpakket zoek en deze wagens zijn niet op die manier te krijgen. Zijn er misschien alternatieven qua auto met zelfde prestaties en bouw?
Ja het is zeker een beter keus, een brushless set van traxxas kost 180 euro, dus de VXL is zo gezien al goedkoper, en volledig gekogellagerd, wat nog eens ongeveer 15 euro kost om dat te doen op de XL-5.
En hoezo gaat uw voorkeur naar een bouwpakket dan? U kunt de rustler uit elkaar halen en hem weer in elkaar zetten als u dat wilt :P
Een andere auto qua zelfde bouw is de HPI Bullet of HPI E-Firestorm, maar als je het mij vraagt ga ik toch voor de Rustler, aangezien het van Traxxas is, en dat Traxxas spul krijg je niet kapot, tenzij je volop tegen een stoeprand aan rijdt.

Ja het is zeker een beter keus, een brushless set van traxxas kost 180 euro, dus de VXL is zo gezien al goedkoper, en volledig gekogellagerd, wat nog eens ongeveer 15 euro kost om dat te doen op de XL-5.
En hoezo gaat uw voorkeur naar een bouwpakket dan? U kunt de rustler uit elkaar halen en hem weer in elkaar zetten als u dat wilt :P
Een andere auto qua zelfde bouw is de HPI Bullet of HPI E-Firestorm, maar als je het mij vraagt ga ik toch voor de Rustler, aangezien het van Traxxas is, en dat Traxxas spul krijg je niet kapot, tenzij je volop tegen een stoeprand aan rijdt.

De Bullet kun je totaal niet vergelijken met de Rustler.... De E-Firestorm daarintegen is de directe concurrent van de Rustler.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back