Traxxas Rustler VXL & XL-5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat is een behoorlijke snelheid! Ik haalde de 100 op 3S met een zware vertanding dus ben benieuwd welke ratio jij hebt!
Ik denk dat Integy asjes (als ze bestaan voor de Rustler) het goedkoopste zullen zijn maar ik durf niet zeker te zijn van de kwaliteit...

Gister met die wind ging mijn rustler alle kanten op :D

Wel mooie flips als de wind eronder slaat ;)

Wind sloeg er vaak onder als ik een wheelie maakte :P

Paar keer gehad dat hij een totale backflip maakte en weer verder kon rijden :P

95? Met een 2s? Wat zat daar dan voor een vertanding op?

Ik heb nu 28 op 86 zitten, maar natuurlijk wel met de stampede banden omdat die zo lekker uitzetten als je aan het rijden bent. Ze werden bijna 2x zo groot... Ook heb ik de standaard voorband van de rustler laten knallen toen we 90 reden. De hele vulling is eruit gekomen, hahaha. Toen maar andere wielen op gezet...
Iemand hier ervaring met Integy asjes?
De meting hebben we trouwens gedaan door er met de (1/1) auto achteraan te rijden op een industrieterrein.

Ik heb nu 28 op 86 zitten, maar natuurlijk wel met de stampede banden omdat die zo lekker uitzetten als je aan het rijden bent. Ze werden bijna 2x zo groot... Ook heb ik de standaard voorband van de rustler laten knallen toen we 90 reden. De hele vulling is eruit gekomen, hahaha. Toen maar andere wielen op gezet...
De meting hebben we trouwens gedaan door er met de (1/1) auto achteraan te rijden op een industrieterrein.

Hij ging dus +- 80. Iets geloofwaardiger.

Als je een goede smartphone hebt kan je een app kopen die de snelheid meet, wel een goede precieze nemen, en die dan goed op je auto vast maken en dan rijden, zo doet mijn neef het ook en die is echt accuraat ( hij heeft een iphone ).

Als je een goede smartphone hebt kan je een app kopen die de snelheid meet, wel een goede precieze nemen, en die dan goed op je auto vast maken en dan rijden, zo doet mijn neef het ook en die is echt accuraat ( hij heeft een iphone ).

En jij weer dat die app accuraat is omdat? Die apps werken toch dmv de G-Sensor, dat kan toch nooit accuraat zijn? GPS lijkt me gewoon het beste...

Zo zojuist even de RPM Gearcover, motor protector en front bumper besteld :)

Volgende onderdelen komen zodra ik schade heb gereden en aan vervanging toe zijn ;), de gene die nu zijn besteld zijn om schade te voorkomen ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
En jij weer dat die app accuraat is omdat? Die apps werken toch dmv de G-Sensor, dat kan toch nooit accuraat zijn? GPS lijkt me gewoon het beste...
Ik weet het niet zeker, maar het is heel accuraat omdat we het zelf hebben gemeten met de auto, ik had ook een soort app op mijn andere mobiel alleen die was niet zo accuraat, die iphone wel. Toen de auto 120 reed gaf de app precies aan hoe hard we gingen, als we iets langzamer gingen veranderde het gelijk.

Ik had 31/86 dus ik denk dat de 90 niet te halen is op 2S. Leg er een 3S in en je haalt het zeker!

Ik zou niet voor de Integy asjes gaan omdat het merk niet om zn kwaliteit bekend staat... Gebruik de OEM asjes of E-Revo (wel iets aanpassen) of als je metalen asjes wil, die van MIP.

Hoi,

Ik ben Ben en heb vandaag een Rustler XL5 gekocht bij Toemen.
Ze hadden een actie met 2 accu's.

Bleek de extra accu een 7,2V 1500mAH te zijn, jammer.
Die wordt ook gloeiend heet en is na 5 minuten leeg.
Is dat wel goed voor de auto?

Daarnaast heeft de zender maar 5 meter bereik, daarna gaan de servo's vreemd doen. Bij een meter of tien afstand gaat het ledje van de regelaar groen branden en stopt alles (fail safe?)

Doe ik iets verkeerd of is de auto defect?

Ben

Andere zender en ontvanger doen het goed op dezelfde frequentie.
Batterijen zijn vol.

2,4 Ghz zender heb ik wel (graupner ifs) maar daar heb ik maar 1 ontvanger bij.
Een 2e kost handen vol geld.

hendrik

dat is puur de zender die storing heeft, je zal wel moeten over schakelen naar 2.4ghz, dit was ook bij het probleem, anders ga je wel eens zwaar kunnen crashen met alle gevolgen van dien:(

Hoi,

Ik ben Ben en heb vandaag een Rustler XL5 gekocht bij Toemen.
Ze hadden een actie met 2 accu's.

Bleek de extra accu een 7,2V 1500mAH te zijn, jammer.
Die wordt ook gloeiend heet en is na 5 minuten leeg.
Is dat wel goed voor de auto?
Wat een afzetters... Het aantal ampères is wel heel laag, ik snap dat die na 5 min ridjen al leeg is... Dat de accu heet word is niet echt erg, als het maar niet TE heet word, schadelijk voor de auto is het niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back