*grinnik*remmen? remmen !? was dat???
mijn ez-run remt ook slecht en me sidewinder iets beter...
is bij alle setjes zo.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
*grinnik*remmen? remmen !? was dat???
Hetgeen wat je doet als je iets te snel de bocht in gaat en je niet tegen den rand aan wilt knallenremmen? remmen !? was dat???
Hetgeen wat je doet als je iets te snel de botch in gaat en je niet tegen den rand aan wilt knallen![]()
Bochtbotch ?gewoon controle gas vingertje dus
![]()
Ik heb gewoon de Imax B6 en die werkt perfectff een vraagje welke niet helemaal in dit topic thuis hoort tussen door
Moet een nieuwe lader hebben, mensen die de Imax B6 Pro gebruiken?
Zo ja, tevreden?
ff een vraagje welke niet helemaal in dit topic thuis hoort tussen door
Moet een nieuwe lader hebben, mensen die de Imax B6 Pro gebruiken?
Zo ja, tevreden?
Remmen gaat wel redelijk maar je moet niet te hard remmen, dan maakt de auto een pirouette als Hamelin op deze 500 meter shorttrack maakte.
.
Heb even op de site gekeken en daar staat ook de voorbumper voor de rustler op.
Met BlackJack stonden we met 4 of 5 man aan een tafel en we hadden allemaal dikke Hyperion laders, wel grappig om te zien.De Imax is een goede no-nonsense lader die je tegenwoordig overal ziet waar accus geladen worden. Ik was dit weekend in Bochum en van de 40 tafels die ik zag waren er misschien 4 of 5 waar geen Imax of Turnigy of SkyRC (allemaal 1 pot nat) laders lagen. De enige echte verschillen waren of het de 5 cel, 6 cel of 8 cel lader was.
eBay? Of als je een goed rijdende auto wilt hebben koop je een Hyper Mini STe en RCM verlengd chassisZoals sommige al weten ben ik van plan een 4x4 Rustler te maken.
Ik heb al 1 optie, en dat is een 4x4 Stampede chassis kopen en daar kom Rustler electronica enz op zetten en die verlagen. Maar zo'n chassis kost
F*CKING 239 EURO!
Heeft iemand een ander soort chassis in gedachte dat ook zal werken?
Gecondoleerd met je verlies.Vandaag een Bionic 7,4V 5000mah lipo gekocht. 100 Euro!!!
Offroad: 2.8'' Proline BadlandsBen nu zelf aan het kijken voor banden/velgen, en weet niet meer of ik 2.2 inch of 2.8 inch moet hebben (er is veel meer keuze uit 2.2 inch ook)
RCM is een top shop en RPM wordt zeker nog gemaakt. Erg geliefd onder de bashers.Ben verder van plan bij rc-monster.com een upper en lower chassis te halen, is dit een bekende zaak?
Die RPM onderdelen lijken nog het lastigste te vinden ergens, twijfel er zelf aan of ze ze nog wel maken, als iemand weet waar ik ze kan halen (en ze ze ook echt hebben)
Daar heb ik een aantal dagen terug een vraag geplaatst via de website (ik kon geen mail adres vinden)
Wacht nog op reactie.
Bij veel van de RPM parts die ze daar hebben kun je niet eens op bestel klikken..
zoals welke ?
ik heb er nog geen één gezien welke ik niet kon bestellen...