Traxxas Rustler VXL & XL-5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe zwaarder hoe beter. Ik had eerst een lager wattage maar daar kreeg ik ze niet mee vast.
Ja idd, als het wat lager is moet je wat langer wachten. Maar elk soldeerbout is bedoeld om te solderen en zal dus genoeg watt hebben om te solderen, de een gaat alleen wat sneller dan de ander maar ze doen allemaal hun werk.

full

Ik vond deze foto op internet echt een vette body.

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Echt een mooi kappie.
Spuiten kan altijd nog toch.?
Als je nu het geld voor het kappie hebt maar niet voorspuitbussen.
Leg hem in de kast en koop spuitbussen als je weer geld hebt.

Echt een mooi kappie.
Spuiten kan altijd nog toch.?
Als je nu het geld voor het kappie hebt maar niet voorspuitbussen.
Leg hem in de kast en koop spuitbussen als je weer geld hebt.

ja maar 1 probleem ik ben pas geopereerd en dus weet ik niet wanneer ik weer kranten kan gaan bezorgen;) dus daarom komt er niks binnen. Ik koop gewoon een accu van rond de 50 euro en een die kap en moet nog langere body posts hebbe voor andere kap . maar als ik hem dan zou spuite zou ik hem in die kleuren spuite wit zwart

Gewoon een lipo bij hobbyking bestellen, wel even kijken of ze hem bij het DE warehouse hebben daar.
Voor dat geld heb je volgens mij 2 goede lipo's.

je kan als het te hard gaat altijd lager vertanden , doet ook nog iets goed voor je temperatuur.
edit : (Michael zou ik ook kunnen doen inderdaad :p)

Laatst bewerkt door een moderator:
als ik een lipo zou halen.
zou ik gwn een 7,4V willen.
Maar die moet dan wel een lange batterij duur hebben.
Maar heb je op hobby king ook gewoon van die sets net als bijv toemen met een lader, lipo, safety bag?
Bijv. Lipo set 7,4V 5000mAh + Eco 5A lader - Lipo sets in de aanbieding - Toemen Modelbouw

bij hobbyking heb je helaas niet van die sets maar moet je alles ''los'' bestellen , als je wilt kan ik (of/en iemand anders) wel een lijstje maken met wat je zou ''moeten'' hebben.

bij hobbyking heb je helaas niet van die sets maar moet je alles ''los'' bestellen , als je wilt kan ik (of/en iemand anders) wel een lijstje maken met wat je zou ''moeten'' hebben.

Oke maar dan moet ik wel een lader hebben die de accu in een uur vollaad.
en een lipo van 7,4 volt ik hoef niet zon ding van 120 kmph want dan rij ik hem meteen kapot.
En hij moet standaard in de rustler passen niet dat ik dat vak groter moet maken.
maar 1 vraagje maakt hij ook wheelies met een lipo van 7,4 volt?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back