Traxxas Slash 4x4 topic deel2

full

met badmuts gaat wel alleen moet je er wat lucht doorheen kunnen laten met een eigen gefabriceerde tja hoe moet je zoiets noemen???;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoe weet je dat het en 1Y is? Het zou wel kunnen hoor want de Kv komt wel evereen alleen zie ik het niet op de site staan.

Kijk wel uit met je temps i.c.m. je gearing. Een 1406 is niet overdreven voor een Slash 4x4.

Ik heb onlangs met mn slash 4x4 in de modder gereden en hij is zeer vuil. Weet er iemand tips om hem te kuisen of wat de beste manier is om hem te kuisen. Ik heb de modder al laten opdrogen en ben er al een keer met een dikke verfborstel doorgegaan om het zand wat los te maken. ik heb ook een compressor.
alvast bedankt

Ik heb onlangs met mn slash 4x4 in de modder gereden en hij is zeer vuil. Weet er iemand tips om hem te kuisen of wat de beste manier is om hem te kuisen. Ik heb de modder al laten opdrogen en ben er al een keer met een dikke verfborstel doorgegaan om het zand wat los te maken. ik heb ook een compressor.
alvast bedankt

uit elkaar, elk onderdeel appart schoonmaken met zeep/water. Vet/olie toevoegen waar nodig en weer in elkaar:)

Hoe weet je dat het en 1Y is? Het zou wel kunnen hoor want de Kv komt wel evereen alleen zie ik het niet op de site staan.

Kijk wel uit met je temps i.c.m. je gearing. Een 1406 is niet overdreven voor een Slash 4x4.

Ik heb over getikt wat er op het motortje staat, vandaar. En rij gewoon met 13/54
Was vandaag nog even bij PK, ook maar de vraag gesteld. Die adviseerde mij die castle erin te doen

Koop nou voor een paar $$$ een ir temperatuur metertje!

Tijdens en na het rijden gewoon meten en geen probleem...

even spammen, maar ik heb nog 4 dikke Stampede wielen tekoop die zo 1 op 1 passen op de Slash 4x4 VXL..klik

Mijn cooling fan op mn ESC begint af en toe te haperen en te kraken als die draait door vuil. Weet iemand wat ik ermee moet doen want ik denk dat ik er best niet met de compressor op blaas.
alvast bedankt

Hoi,

Ik wil een set imbus sleutels kopen voor mijn traxxas, maar welke maten zijn dat ?

Ik ben van plan het op HK te kopen aangezien de prijs/kwaliteit

MVG

Back