Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Iemand deze al geprobeerd? TKR6852X - *Tekno RC M6 Driveshafts and Hub Carriers for Slash 4x4 (rear, 6mm) - Tekno RC
en die stalen assen is een must eigenlijk,maar ik ben ze nog niet tegengekomen in de winkel.
Dit is een voordeliger alternatief dat ik op het oog heb voor mijn 2wd.
TowerHobbies.com | Venom Steel Rear Universal Shaft Slash
ziet er allemaal leuk uit maar alle onderdelen op die site staan al maanden op '"out off order'" dus dat heeft niet zoveel nut om daar wat te bestellenIemand deze al geprobeerd? TKR6852X - *Tekno RC M6 Driveshafts and Hub Carriers for Slash 4x4 (rear, 6mm) - Tekno RC
Sind gisteren heb ik ook een Slash 4x4 en wat een geweldige auto is dat! Heel leuk om af en toe is langzaam te rijden en te kijken wat hij of road allemaal kan.
Ik heb één vraagje: is het verstandig om het gat bij de blauwe aandrijfas dicht te maken en zo ja, hoe doe je dat dan?
Ik snap dat je niet dit hele topic door gaat lezen, maar probeer eens de foto te zoeken van hetgeen ik nu omschrijf. Hij staat er zeker in
Op de plaats van het gat in je chassis wikkel je wat elektriciteits-isolatietape om je as. Daaromheen doe je een stukje krimpkous. Zo maak je het gat flink wat kleiner. Stop ook eens een schuimpje ofzo boven de open ruimte bij de moer van je slipperclutch