Ik bedoel , dat je die blauwe alu cardan over en weer kan schuiven en dat schuift ook over een tandwiel dat erin zit aan de achterzijde.. snapje ?
ikzelf heb zelf een kuntsof ring ( groen ) gefabriceerd en rijd al weer enkele maanden zo rond

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik bedoel , dat je die blauwe alu cardan over en weer kan schuiven en dat schuift ook over een tandwiel dat erin zit aan de achterzijde.. snapje ?
ikzelf heb zelf een kuntsof ring ( groen ) gefabriceerd en rijd al weer enkele maanden zo rond
RC Cars & Trucks: King Headz Traxxas Slash 4x4 Slipper Bearing Adapter (1) [KHZ-TRX-6893] - A Main Hobbies
Oplossing voor gesmolten motor steunen?
Helaas is het onderdeel uit de link "out of stock"
vorige week over grasveldje gereden (eerste run).
Daarna 2x naar het circuit geweest in lage bergsche bos.
Laatste keer auto goed vies gemaakt met beetje modder![]()
ben je lid van die vereniging? zo niet dan komt het daar door ! niet leden rijden namelijk hun spullen daar kapot![]()
Hallo,
Ik heb van de standaard shock de shaft krom gereden. Heb 'm alweer een beetje recht getikt, maar wil toch nieuwe bestellen.
Nu heeft Traxxas ze in "hard -chrome" en kosten ze € 2,40/2 of "Hardened steel and titanium nitride coated", maar dan kosten ze €8,00/2. Ik vind het nogal een prijsverschil voor 2 van die simpele dingetjes. Is dat prijsverschil terug te vinden in de prestatie en duurzaamheid? Heeft iemand daar ervaring mee.