Ik lees hier en daar op diverse fora dat de Hitec 7955tg zo'n beetje het beste is als stuurservo voor dit soort auto's. Van de Ace zijn de ervaringen nogal wisselend. Beide zijn water en stof dicht (jaja dat kennen we) snel, precies en zeer sterk. De Hitec schijnt dan alleen veel betrouwbaarder te zijn en wordt ook in de robotics industrie als standaard gebruikt (waar komt die info vandaan...geen idee)
De prijzen onlopen elkaar niet zo heel veel de Hitec is bijna overal 99 to 120 dollar. De Ace zo'n 65-75 pond. Al met al kom je op het zelfde uit.
Alleen Liquid RC is veruit het duurst (zoals gewoonlijk) met 130 dollar.
Denk ik dat ik maar eens zo'n hitec ga proberen. Als het echt zo waanzinnig is dan koop ik er misschien nog wel een. Blijf het wel erg duur vinden voor een servo. maar ja titanium he.
De prijzen onlopen elkaar niet zo heel veel de Hitec is bijna overal 99 to 120 dollar. De Ace zo'n 65-75 pond. Al met al kom je op het zelfde uit.
Alleen Liquid RC is veruit het duurst (zoals gewoonlijk) met 130 dollar.
Denk ik dat ik maar eens zo'n hitec ga proberen. Als het echt zo waanzinnig is dan koop ik er misschien nog wel een. Blijf het wel erg duur vinden voor een servo. maar ja titanium he.