Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Wat is dan het verschil dat je merkt?net nog even gereden met de slash 4x4.
en nu ik een tijdje een andere auto heb gereden,merk je wel het verschil met die orginele stuurservo en die andere.
Ja jij rijdt er iedere halve second een bochtje mee maar daar heb ik geen boodschap aan. Ik heb juist meer baat bij een nauwkeurig werkende servo. In het echt stuurt een auto ook niet binnen een fractie van een seconde van links naar rechts. En zo traag vind ik 'm niet eens eigenlijk. Maar wat ik al zeg, ik rij er geen races mee.de stock servo is erg traag en zwak.
zeker met een 4wd auto is het wenselijk om een snelle en krachtige servo te hebben
je wilt goed, en snel kunnen corrigeren ( tegensturen )
Ja jij rijdt er iedere halve second een bochtje mee maar daar heb ik geen boodschap aan. Ik heb juist meer baat bij een nauwkeurig werkende servo. In het echt stuurt een auto ook niet binnen een fractie van een seconde van links naar rechts. En zo traag vind ik 'm niet eens eigenlijk. Maar wat ik al zeg, ik rij er geen races mee.
Ik zou best een wat betere servo willen maar ik vind die 80-90 euro waar Murky het over heeft echt te gortig. Kan iemand dan wat betaalbaardere alternatieven geven? (zo tussen 10-40 euro misschien?)
Mooi velgjes Murky!
Wat voor bandjes liggen eromheen?
Die shocks zien er heel racy uit. Meer info?
Ik heb de originele servo eruit gegooit.
Me auto stopte er meerdere malen spontaan mee.
De ene keer ging de regelaar helemaal uit, de andere keer ging hij in "Over Voltage -cut off" en vervolgens ook gewoon aan blijven met de servo vol naar rechts houdend.
Steeds stonden de bandjes naar rechts gestuurd.
Andere Lipo geprobeerd maar daar ook hetzelfde resultaat.
Als test een andere (en veel snellere en sterkere) servo van me buurman geleased.
En alle problemen zijn weg.
Knap dat een servo het systeem zo in de stress kan krijgen.
Dag erna een volle 3S lipo leeg gereden op het circuit zonder problemen.
Gr, Remmie![]()
dan moet je even naar de towerpro MG996R
die zijn metal gear en 14kg geloof ik
Deze meneer is niet zo te spreken over die Topwerpro servo's of zou het enorm verbeterd zijn toen ze van 995 naar 996 gingen?
Review: Towerpro/Hextronic MG995 servo
Ja jij rijdt er iedere halve second een bochtje mee maar daar heb ik geen boodschap aan. Ik heb juist meer baat bij een nauwkeurig werkende servo. In het echt stuurt een auto ook niet binnen een fractie van een seconde van links naar rechts. En zo traag vind ik 'm niet eens eigenlijk.
Ik heb een paar weken geleden op dit forum navraag gedaan over deze servo's en daar kwam een heel duidelijk negatief advies uit. Ze gebruiken héél erg veel stroom, zodat de BEC dat waarschijnlijk niet trektdan moet je even naar de towerpro MG996R
die zijn metal gear en 14kg geloof ik
volgens mij als je goed zoekt op ebay dan kun je ze voor een 10tje per stuk vinden
hier. hoppa 4 stuks voor 37 euro en 3 euro verzenden
4x MG996R Metal Gear Digital Torque Servo MG995 MG996 - eBay Sonstige, Ladegeräte, Fernsteuerung Elektronik, RC-Modellbau, Modellbau. (Eindtijd 01-jun-10 00:38:48 CEST)
edit: kun je nagaan als je al metalgears + 14kg voor nog geen 10 euro per stuk kunt kopen. wat dan een stock traxxas plastic gears + 3.5kg zou moeten doen.. max 4 euro lijkt me. ipv de 35 euro