Traxxas Slash 4x4 VXL Topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ow zie dat Robin dat eerste filmpje ook al had gepost, my bad :)

ja ook een beetje my bad want ik vergeet steeds hoe je het youtube schermpje in het forum krijgt haha.

Maar ook ik snap het nut niet van het op deze manier mishandelen van je dure spullen. Zullen vast verwende kids zijn die alles krijgen ofzo. Kan me niet voorstellen dat ze er zelf voor werken, want dan zouden ze wel een beetje voorzichtiger ermee omgaan. Dan zouden ze weten hoeveel uren je krom moet liggen voor de schade op te knappen die je met zulke onzin maakt. Maar ach...ieder zijn ding toch:) Het is wel leuk om ernaar te kijken

Carnage van Spiderman .. daar heb ik nog mee lopen vechten in de Spiderman game op mijn PSX .. aahh de goede oude tijd.

In het filmpje zeggen ze dat ze geen schade hebben ... vooral die 2de lande best goed, kan best geloven dat die geen schade heeft.

De mensen komen uit de UK. Had al eerder wat filmpjes van hun gepost, kwam ze tegen op RCM. Of ze stinkend rijk zijn oid weet ik allemaal niet, maar een goede RC kan wel flink hebben. Nja ze zullen evengoed wel dikke vrienden zijn met hun LHS ofzo.

Weet iemand waar ik de overtray van Jconcepts kan vinden in België of Nederland?
Verzendingskosten vanuit Amerika zijn nogal hoog.

Het zijn gewoon (extreme) bashers ipv racers :)

Van die hoge jumps was wel geen carnage.

Alleen moeten ze eigenlijk de titel van "huge jump" naar "huge fall" om benoemen. want dit is gewoon vanaf een steen naar beneden rijden, en kijken of het heel blijft.
(als ik hem op een flatgebouw zet, en rijdt naar beneden kan ik toch ook niet claimen dat ik een immens hoge jump gemaakt heb? )

Het enige wat dit filpje laat zien is dat de Slash, mits je een beetje geluk hebt met de landing, extreem veel kan hebben.

onderdelen zijn voor hun ook veel goedkoper dan voor ons he.
aangezien dat ze van engeland zijn
de wisselkoers ligt wel zeer goed voor hun van pont naar dollar

achja die manne hebben er een plezier in,en kan zijn dat pappa nog harder staat te lachen als die dit thuis ziet.

het is wel leuk om te kijken zolang het mijn auto maar niet is;)

Ik heb ook eens van een dak gereden met een AE 18B. Wel lache maar die kwam dan ook neer in een schorsbak dus dat was nog niet zo erg;)

achja die manne hebben er een plezier in,en kan zijn dat pappa nog harder staat te lachen als die dit thuis ziet.

het is wel leuk om te kijken zolang het mijn auto maar niet is;)

als ik die papa was, en mijn kinderen hebben die auto van mij gekregen, en ik zie ze dit doen.
dan gaan mijn kinderen netzo hard achter die slash aan

... zoiets als waarde van het geld leren ...

dat is helaas ver te zoeken bij de jeugd van tegenwoordig.

Nou , ik ga toch wel werken voor men wagens. Elk weekend een avondje stappen opgeven met je kameraden om aan geld te geraken voor de hobby. Ik weet heel goed de waarde van geld als ik er voor moet gaan zwoegen

Edit, nu ja in augusutus ben ik niet gaan werken. Door badkamers te gaan kappen was ik bijna men pink kwijt.Ze hebben wel een deel kunnen herstellen maar toch. Soms is jong gaan werken ook niet goed zene.. Dan ben je een 2 maanden werkonbekwaam tja wat kan je dan doen.

Laatst bewerkt:
als ik die papa was, en mijn kinderen hebben die auto van mij gekregen, en ik zie ze dit doen.
dan gaan mijn kinderen netzo hard achter die slash aan

... zoiets als waarde van het geld leren ...

dat is helaas ver te zoeken bij de jeugd van tegenwoordig.

nou ik zal er niet achteraan gooien maar wel inleveren die zender:p

een slash kan toch iets meer hebben als een kind:rolleyes:

ja om ze naar beneden te mieteren vind ik ook wat ver gaan hoor murky haha!

EDIT: ik heb gisteren mijn nieuwe kapje gehad voor mn verjaardag. Vandaag aan het spuiten gegaan. Het wordt wat met rood metallic en zilver metallic. Ik dacht dus nog mooi een half busje zilver te hebben staan maar niet dus...en de shop had ze ook niet meer. Ik baal dus een beetje. Het is trouwens zo'n proline ford kap zoals murky ook heeft.

Laatst bewerkt:
van harte gefeliciteerd nog robin..

zodra de kap af is verwacht ik wel een foto

edit: neem ff 2 uurtjes de tijd en beplak de kap uitgebreid met ductape van binnen, dat verlengt vele malen de leversduur..

Dankjulliewel jongens!
Als hij af is komt er een fototje:)

@Murky: ik zal hem flink intapen.

@Wishiej: die body is het niet maar je hebt pb;)

EDIT: bijna af dus fototjes. Moet de randen nog afwerken en de body tapen. Heb het simpel gehouden. De kleur komt niet zo mooi over op foto maar het is diep metallic rood gebackt met metallic zilver en met wat metallic zilver accenten. Ben niet zo'n pro spuiter maar ben wel erg blij met mijn nieuwe kapje.

foto0203i.jpg

foto0204x.jpg

de kleur lijkt fel rood maar is dit niet in het echt!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back