ja maar 15K olie is nog steeds redelijk dun, het "vloeit" nog steeds. Het is maar een een theorie. Het diff van de Slash is ook niet echt "vol" met tandwielen dus de olie kan zich ook ergens in het diff verstoppen tenzij je het hele diff voldouwd, en dat is ook weer niet zo handig want dan perst het zich er alsnog wel uit. Dus het kan idd ook wel gewoon aan het diff liggen.
Ik heb 100K in het diff en dat blijft ook "soepel" En 100K vloeit echt niet meer. Er is wel een constante wrijving als je er met je handen aan draait maar ik weet niet wat het doet als het meer toeren maakt.
Die dikke olie zorgt alleen maar voor warmte en dan smelt dus je diffcup.
Ik heb 100K in het diff en dat blijft ook "soepel" En 100K vloeit echt niet meer. Er is wel een constante wrijving als je er met je handen aan draait maar ik weet niet wat het doet als het meer toeren maakt.
Die dikke olie zorgt alleen maar voor warmte en dan smelt dus je diffcup.