Traxxas Slash 4x4 VXL Topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net nog even naar de specs gekeken van de 4x4 platium uitvoering; is ook een mooie bak, zenderset gebruik ik de spektrum voor, de batterij wordt vaak lipo voor gebruikt en de kap zelf spuiten, geeft een persoonlijk tintje, zonder dat je met 12 in het dozijn rijdt:-D
Daar in tegen komen er een paar leuke upgrade's bij, tuurlijk de blokken in aluminium is niet 1,2,3 nodig maar toch:D

Ik wil wel zo'n schans hebben
Alsjeblieft.
FIR%20011%20CS%20DIGGING%20SPADE.jpg

De Slash is toch een off-road auto?!

Winkel met skate artikelen misschien.

nee ik loop stage in een skateshop maar ramps bouw je eigenlijk altyd zelf of je laat ze maken(loopt snel op tot in de duizenden euro's)

ik zou even naar hornbach of iets dergelijks gaan en wat hout kopen
(balkjes en een flexibele plaat) en wat bouwtekeningen zoeken op internet

bouwtekeningen? wij hebben er laatst 2 gemaakt, fietsproof, zon brugje en een schansje;) gewoon van scratch, paar maten in je hoofd en gaan;)

bouwtekeningen? wij hebben er laatst 2 gemaakt, fietsproof, zon brugje en een schansje;) gewoon van scratch, paar maten in je hoofd en gaan;)

Precies, daar hoef je echt geen tekeningen voor te hebben :p

Als oppervlakte waar de auto op komt te rijden kun je het beste dat hout gebruiken dat ze vaak bij een kast monteren. (De achterste plaat) Dit is flexibel hout dat niet snel breekt. (Natuurlijk moeten er wel verstevigingen onder.

Idd allemaal vrij simpel te doen. MaarvVoor het betere Jumpwerk ga je naar de baan...Of maak je een baan...Toch..:sleeping:

Als oppervlakte waar de auto op komt te rijden kun je het beste dat hout gebruiken dat ze vaak bij een kast monteren. (De achterste plaat) Dit is flexibel hout dat niet snel breekt. (Natuurlijk moeten er wel verstevigingen onder.

dat is toch gewoon hardboard?!

start shipping 15th

hoeveelste is het vandaag?
volgens mij start traxxas vandaag de distributie.
hoelang zou het duren voor de boot uit Californië hier in NL aankomt?

en ik zag ook nog dat er een 5de kap is bijgekomen.

Laatst bewerkt:
hoeveelste is het vandaag?
volgens mij start traxxas vandaag de distributie.
hoelang zou het duren voor de boot uit Californië hier in NL aankomt?

en ik zag ook nog dat er een 5de kap is bijgekomen.

Als die boot dan maar niet tegen een ijsberg aan vaart;)

Vijfde body....Je bedoeld de 4 Wheel parts van Greg Adler??

Laatst bewerkt:
Ga je er een paar bestellen uit Amerika? (geen tijd om topic door te lezen, kreeg mailtje net binnen toen ik op punt stond om weg te gaan)

Zo ja dan heb ik wel interesse!

Zo nee dan heb ik ook wel interesse maar haal ik hem wel zelf hier in nl, haha.

TQ Link 2.4GHz

die 2.4Ghz zender/ontvanger die je bij de 4x4 krijgt ziet er toch niet verkeerd uit.
je kan er 20 verschillende traxxas ontvangers aan koppelen, en dan onthoud ie ook nog eens alle settings per gekoppelde ontvanger.
niet slecht ...

TRAXXAS - TQ Link 2.4GHz - Features

gisteravond nog een bericht gepost op het amerikaanse forum door mike jenkins. 1 van de eigenaren van traxxas..

We made the first shipment of Slash 4x4 trucks today!!!
biggrin.gif

We really wanted to get them here earlier, but we decided to wait and include the next generation of 2.4 GHz radios with Traxxas Link. We have been working hard to get them to you in time for the holidays. Look at our website later tonight or early tomorrow for details on it. We believe you'll like the improvements.
wink.gif

If all goes as planned, we will send out the second wave of Slash 4x4 trucks next Tuesday or Wednesday, along with the first shipments of the Platinum Edition trucks.

Thank you for your loyalty and your patience.

Happy holidays to you all!

Mike

Driver of the #47 Pro 4WD Truck

Laatst bewerkt:
Tja...De specs lezende van die TQ zender, denk ik niet dat ik moeilijk ga doen. En deze voorlopig even laat zitten. Heeft Jenkins en de zijne weer mooi voor elkaar:mrgreen:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back