Traxxas Slash 4x4 VXL Topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
dan kom je op 384 euro uit nog steeds een stuk goedkoper

komen nog inklaringskosten bij..En ach voor die paar tientjes ga ik niet het risico nemen om weer lekker lang te mogen wachten op de douane:) Dan betaal ik maar wat meer in de winkel voor de auto en laat ik de hop ups wel uit het buitenland komen.

Misschien weet ik wel een manier om ze wat goedkoper uit de VS te krijgen...

Ik zal eens even wat gaan uitzoeken via mijn werk. Misschien kan ik wel wat regelen voor geinteresseerden.
Ik denk dat als er nog iemand met me mee besteld dat het op 325 euro per Slash kan uitkomen. Misschien nog wel lager. Laat maar weten....

Laatst bewerkt:
Misschien weet ik wel een manier om ze wat goedkoper uit de VS te krijgen...

Ik zal eens even wat gaan uitzoeken via mijn werk. Misschien kan ik wel wat regelen voor geinteresseerden.
Ik denk dat als er nog iemand met me mee besteld dat het op 325 euro per Slash kan uitkomen. Misschien nog wel lager. Laat maar weten....

hmm..interessant..ben benieuwd wat hieruit komt. Een bestelling bij de winkel kan zomaar teniet worden gedaan...:P

Die 2nd hand Slash kan ik je wellicht ook nog wel aan helpen....:mrgreen:
Dan vervang ik gewoon allebei m'n Slashes voor 4WD's :rolleyes: (1 is alweer verkocht)

hmm..interessant..ben benieuwd wat hieruit komt. Een bestelling bij de winkel kan zomaar teniet worden gedaan...:P

Voorlopig komt eruit dat als er nu iemand komt die 'm met mij mee besteld, hij voor 325 euro meegaat (even ondervoorbehoud van de dollarkoers)
Als er nog 2 mensen komen kan ik het voor 300 per stuk doen. Het kan dan wel wat langer duren.
verdere info via PM graag.
Ik ga wel deze week nog bestellen want het gaat op rangorde. Wie het eerst bestelt wordt het eerst in behandeling genomen daar.

Laatst bewerkt:
Sorry, zojuist even kleine brainstorm gehad, dit wordt hem niet voor mij. Momenteel het geld niet voor over. Ik wacht even totdat de hype een beetje is gedaald en de eerste succesvolle Rustler 4x4 conversies op het net staan. Succes!

Sorry, zojuist even kleine brainstorm gehad, dit wordt hem niet voor mij. Momenteel het geld niet voor over. Ik wacht even totdat de hype een beetje is gedaald en de eerste succesvolle Rustler 4x4 conversies op het net staan. Succes!

Weer niet gelukt Nard aan een Slash te krijgen:confused:

Ik wil geen Slash maar een Rustler 4x4 ;)

Maar geen zin om alles te gaan testen, wordt me te duur. Ik wacht totdat andere mensen het hebben gedaan voordat ik er zelf aan begin.

Toen ik vroeg bij mijn favoriete modelbouw zaak hoe duur de slash 4x4 zou worden en wanneer ze leverbaar waren in Nederland kreeg ik te horen:

Naar verwachting eind december.. 389 euro advies verkoop… dus daar hebben we het tegen die tijd wel over ;)

Heb dus meteen aangegeven dat zodra ze binnen waren ik er 1 wilde hebben ;) , standaard slash is leuk maar heeft gewoon geen goede wegligging vanwege de 4wd... 390 euro is eigenlijk een spotprijsje aangezien je de zender set en batterij makkelijk voor 90 euro kan verkopen dus is de slash vxl 4x4 minder als 300 euro...

Toemen zuigt volgens mij gewoon dingen uit zijn duim...

Zo mooie prijs van die zaak, welke zaak is dat?
De zender en batterij is wat optimistisch gedacht denk ik. Die batterij hoeft niemand te hebben en de zender kan je nauwelijks meer dan 65-60 euro voor vragen.

Zijn er genoeg die met die nimh batterijen rijden hoor.. niet iedereen kan lipo's veroorloven... Maar dat terzijde.

Ik kreeg dat te horen van martijn van rc-central... Alleen wil de adviesprijs niet zeggen dat het ook de definitieve prijs is...

Tja, als je NiMH wilt rijden en het hier in Nederland wilt kopen ben je wellicht wel goedkoper uit door LiPo's te kopen bij HobbyKing, veel duurder zal het in ieder geval niet zijn.

Ja mijn 3S 5000 mah LiPo's van HobbyKing waren goedkoper dan de 3000 mah 7,2V nimh stickpack die ik in mijn onwetendheid nog bij Conrad had gekocht :roll:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back