dan kom je op 384 euro uit nog steeds een stuk goedkoper
komen nog inklaringskosten bij..En ach voor die paar tientjes ga ik niet het risico nemen om weer lekker lang te mogen wachten op de douane

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
dan kom je op 384 euro uit nog steeds een stuk goedkoper
Misschien weet ik wel een manier om ze wat goedkoper uit de VS te krijgen...
Ik zal eens even wat gaan uitzoeken via mijn werk. Misschien kan ik wel wat regelen voor geinteresseerden.
Ik denk dat als er nog iemand met me mee besteld dat het op 325 euro per Slash kan uitkomen. Misschien nog wel lager. Laat maar weten....
hmm..interessant..ben benieuwd wat hieruit komt. Een bestelling bij de winkel kan zomaar teniet worden gedaan...![]()
Sorry, zojuist even kleine brainstorm gehad, dit wordt hem niet voor mij. Momenteel het geld niet voor over. Ik wacht even totdat de hype een beetje is gedaald en de eerste succesvolle Rustler 4x4 conversies op het net staan. Succes!
Naar verwachting eind december.. 389 euro advies verkoop… dus daar hebben we het tegen die tijd wel over![]()
De zender en batterij is wat optimistisch gedacht denk ik. Die batterij hoeft niemand te hebben en de zender kan je nauwelijks meer dan 65-60 euro voor vragen.