Traxxas Slash 4x4 VXL Topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
m5? :mrgreen: Haha.

Dat soort auto's kan en zal ik me nooit kunnen veroorloven hoe mooi ik ze ook vind ;) .

Tja, ik ben blij dat rc auto's wel betaalbaar zijn, als je maar plezier hebt!

m5? :mrgreen: Haha.

Dat soort auto's kan en zal ik me nooit kunnen veroorloven hoe mooi ik ze ook vind ;) .

Tja, ik ben blij dat rc auto's wel betaalbaar zijn, als je maar plezier hebt!

M5
X5
X6
Z3
Z4
Z8
750
850

:confused: :rolleyes:

Het staat hier bij ons allemaal op de parkeerplaats :mrgreen:
En zijn heel vriendelijke mensen , heb al bij diverse colega's mogen rijden....

Een Z8? dat is mijn droomauto. Die zie je niet vaak. Waar woon jij dan als ik vragen mag :confused: Dat ding kost een ton! 850's zijn overigens ook uitgestorven!

Een Z8? dat is mijn droomauto. Die zie je niet vaak. Waar woon jij dan als ik vragen mag :confused: Dat ding kost een ton! 850's zijn overigens ook uitgestorven!
beetje of topic,
maar een oude vriend van me rijd nog wel eens in zijn 850 ,leest zelf de computer uit .
Heeft een vastgelopen blok gekocht voor de sensoren ed .
12 cilinders toch erg mooi .
maar er was wat te kort aan bagage ruimte/achterbank dus heeft hij er maar een boodschappen auto bij gekocht een 750???hihi.
Als je zelf handig bent wil dat nog net .

Van de Z8 staat er bij ons maar eentje :cool:, enne is een ton zonder optie pakket....
Ik woon nabij het vleigveld Maastricht airport en ben werkzaam als engineer bij een Air Traffic Control Center.
Mijn -buitenlandse- collega's hebben het geluk dat ze hun auto ('s) belasting vrij kunnen kopen.......ikke helaas niet :(

Ik moet mij maar tevreden stellen met de schaal modellen :mrgreen:

Is wel leuk om op een mooie zomerdag over de parkeerplaats te lopen.
Een 911 tje cabrio, corvetje cabrio, lotusje cabrio, Z (1-2-3-4-8) met M power, maserati, mitsubischi evo (chiptuned) , impreza 555, Mercedessen in alle maten en soorten ( zelfs een SLk 55 AMG ) en sinds kort een Nissan GTR, audi TTees en twee R8ten wat RSjes,
Maar neen geen ferrari's of lambo's, wel een Wiesmann.

Tatatataaaaaa, en zelfs golfjes ( R32 :mrgreen: ) of een astraatje rijden hier ook.
Meestal de oudere wagentjes zijn van ons techneuten........

Om even ontopic te gaan, ik weet nog niet wat te nemen de titanium uitvoering of de stock........

Tatatataaaaaa, en zelfs golfjes ( R32 :mrgreen: ) of een astraatje rijden hier ook.

Om even ontopic te gaan, ik weet nog niet wat te nemen de titanium uitvoering of de stock........

Ik heb zelf m'n auto ook met een kapotte motor gekocht, en zelf een motor overgezet. :) (oude auto's zijn mooier dan de meeste nieuwe vind ik. die windtunnel ontwerpen mogen dan wel goed zijn, maar niet bepaald mooi vind ik.

anyways, ik weet zelf nog neit welke versie van de 4x4 het gaat worden. Ik wacht nog even met geld uitgeven. heb net dus m'n eerste 1:1 auto gekocht, en dat hakt er ook wel redelijk in. (en ik wil nog even wachten, en zien of de 4x4 ook kinderziektes heeft. ^.^ )

Van de Z8 staat er bij ons maar eentje :cool:, enne is een ton zonder optie pakket....
Ik bedoelde 2e hands...;) of 70-80k als je goed zoekt in het buitenland met BPM alsnog bijna een ton :(

Een 911 tje cabrio, corvetje cabrio, lotusje cabrio, Z (1-2-3-4-8) met M power, maserati, mitsubischi evo (chiptuned) , impreza 555, Mercedessen in alle maten en soorten ( zelfs een SLk 55 AMG ) en sinds kort een Nissan GTR, audi TTees en twee R8ten wat RSjes,
Maar neen geen ferrari's of lambo's, wel een Wiesmann.

Z2, ken ik nog niet...;)
911 tof
corvette moah,
lotus, geinig
pimpreza, no go, tenzij je geen vriendin wil
mercedes, als ik een taxi wil bel ik TCA wel
Nissan, bruut maar de plank mis
Audi, namaak BMW-Mercedes-Ferari, het blijft een VW

he leuk ff afgeven op andere auto's stuk voor stuk begerenswaardige auto's natuurlijk. R32 is natullijk helemaal geen straf om in te rijden.
Heb zelf een BMW 330 prive en een 118 van de zaak. Ook leuk met dit weer, driftuh!:mrgreen:

Laatst bewerkt:
Ik bedoelde 2e hands...;) of 70-80k als je goed zoekt in het buitenland met BPM alsnog bijna een ton :(

Z2, jen ik nog niet...;)
911 tof
corvette moah,
lotus, geinig
pimpreza, no go, tenzij je geen vriendin wil
mercedes, als ik een taxi wil bel ik TCA wel
Nissan, bruut maar de plank mis
Audi, namaak BMW-Mercedes-Ferari, het blijft een VW

he leuk ff afgeven op andere auto's stuk voor stuk begerenswaardige auto's natuurlijk. R32 is natullijk helemaal geen straf om in te rijden.
Heb zelf een BMW 330 prive en een 118 van de zaak. Ook leuk met dit weer, driftuh!:mrgreen:

Haha :mrgreen: :mrgreen:

Z2 bestaat inderdaad njet, (snel typen hè )

Driftuhh is oooh zo leuk, maar let op dat je genoeg plek hebtt t t t
Verleden jaar een ienneminne paaltje dat even voorbij wou steken........
€1500,- schade.......:(

Ach ja, het zijn ook niet zo mijn merken, enkele zou ik wel voor straf mee willen rond rijden......., maar de jongens (en meiden) luchtverkeersleiders weten soms van gekheid niet wat te doen.
En dan ga je niet in een 13-in-een-dozijn-wagen rondrijden.
En laten we eerlijk zijn voor 70 a 80K BTW en BPM vrij kun je een aardig wagentje rijden........

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back