Heb overigens al wel de eer gehad om in vele te zitten wat al heel wat is!
Nou weet je wat: mag jij een keer in mijn auto komen zitten. Ik moet je wel waarschuwen: het is wel een BMW dus ik ben waarschijnlijk niet aardig

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Heb overigens al wel de eer gehad om in vele te zitten wat al heel wat is!
halloo! wakker worden! DE EERSTE 4x4's komen op dit moment bij de eerste eigenaars aan. Dat betekent over een paar uur foto's en filmpjes op het net!
Traxxasforum 4x4 topics
m5?Haha.
Dat soort auto's kan en zal ik me nooit kunnen veroorloven hoe mooi ik ze ook vind.
Tja, ik ben blij dat rc auto's wel betaalbaar zijn, als je maar plezier hebt!
beetje of topic,Een Z8? dat is mijn droomauto. Die zie je niet vaak. Waar woon jij dan als ik vragen magDat ding kost een ton! 850's zijn overigens ook uitgestorven!
Een Z8? dat is mijn droomauto. Die zie je niet vaak. Waar woon jij dan als ik vragen magDat ding kost een ton! 850's zijn overigens ook uitgestorven!
zit er daar ook een voor mij bij of nog niet?Gelukkig zijn er ook BMW rijders die wel normaal kunnen doen.
maareh idd gauw weer on topic:ntopic:
De eerste 4x4's zijn geleverd in de VS en mijn eerste 2 zijn ONDERWEG!!!roost::music:
zit er daar ook een voor mij bij of nog niet?![]()
Dat is dezelfde baan als die we eerst zagen van de Slash 4x4 tegen die nitro Slayers toch ?Deze is beter alleen de rijder niet![]()
Tatatataaaaaa, en zelfs golfjes ( R32) of een astraatje rijden hier ook.
Meestal de oudere wagentjes zijn van ons techneuten........
Om even ontopic te gaan, ik weet nog niet wat te nemen de titanium uitvoering of de stock........
Ik bedoelde 2e hands...Van de Z8 staat er bij ons maar eentje, enne is een ton zonder optie pakket....
Z2, ken ik nog niet...Een 911 tje cabrio, corvetje cabrio, lotusje cabrio, Z (1-2-3-4-8) met M power, maserati, mitsubischi evo (chiptuned) , impreza 555, Mercedessen in alle maten en soorten ( zelfs een SLk 55 AMG ) en sinds kort een Nissan GTR, audi TTees en twee R8ten wat RSjes,
Maar neen geen ferrari's of lambo's, wel een Wiesmann.
Tatatataaaaaa, en zelfs golfjes ( R32) of een astraatje rijden hier ook.
Meestal de oudere wagentjes zijn van ons techneuten........
Ik bedoelde 2e hands...of 70-80k als je goed zoekt in het buitenland met BPM alsnog bijna een ton
Z2, jen ik nog niet...![]()
911 tof
corvette moah,
lotus, geinig
pimpreza, no go, tenzij je geen vriendin wil
mercedes, als ik een taxi wil bel ik TCA wel
Nissan, bruut maar de plank mis
Audi, namaak BMW-Mercedes-Ferari, het blijft een VW
he leuk ff afgeven op andere auto's stuk voor stuk begerenswaardige auto's natuurlijk. R32 is natullijk helemaal geen straf om in te rijden.
Heb zelf een BMW 330 prive en een 118 van de zaak. Ook leuk met dit weer, driftuh!![]()