en djleonarde heeft de boot misschien wat extra gas gegeven? 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
-bij het gat in de bodem waardoor de middenas loopt komt vuil binnen welke helemaal richting de slipper/midden diff gaat en zo de as en wie weet wat nog meer beschadigt. Ook vonden mensen al vuil bij hun spur, terwijl daar toch echt een afdekplaat zit. Let hier dus op en probeer hier eventueel iets op te verzinnen. Ik ben al aan het denken over een soort borsteltje met zachte haren rondom de as in het gat. (zoals in een brievenbus)
Een mooie oplossing voor het gat rond de as:
Yet another MMM powered 4X4.. - Traxxas Online Community
En ik kan echt niet wachten tot ik er ook een heb.
Wil het liefst bij een lokale (nieuwegein) modelbouw winkel kopen ivm mogelijk problemen etc, maar die heeft ze nog niet.
En een bepaalde body natuurlijk![]()
had die oplossing vannochtend ook gespot inderdaad. het komt neer op wat electriciteitstape om de as de doen op de plek van het gat met daarover een stuk krimpkous zodat er nog maar een zeer dun spleetje overblijft.
Dan nog een likje sileconenkit...En het probleem is opgelost
Gedeelte met krimpkous een beetje vettig maken (hecht de kit niet)...Kit netjes aanbrengen...Goed laten drogen...Een keer vol gas...Klaar!
Een bos bij ons in de buurt. mooie paadjes, heuvel in het midden van een open plek. enige probleem is dat er ook mensen lopenVertel....![]()
Welke? de pakjesboot 12?en djleonarde heeft de boot misschien wat extra gas gegeven?![]()
Welke? de pakjesboot 12?![]()
Neejoh, de "pakjesboot 12" Jeweetwel, zo heet de boot van Sinterklaas! (vraag je je toch af wat er met die 11 anderen is gebeurd)
http://img132.imageshack.us/img132/7937/pakjesboot12ka9.jpg
Zijn nog maar testjes hoor. De stickers zitten er nog niet op. (het zijn nog niet eens stickers)Die Baja kap ziet er mooi strak uit![]()
Zijn nog maar testjes hoor. De stickers zitten er nog niet op. (het zijn nog niet eens stickers)