Traxxas Slash 4x4 VXL Topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
check wel regelmatig het lager van je slipper. deze kan snel kapot gaan door stof/vuil. dan smelt ook gelijk je motormout waar deze lager inzit
 
Even wat actie foto's van gister op MVB.

IMG_0848.sized.jpg

IMG_0850.sized.jpg

IMG_0867.sized.jpg

IMG_0876.sized.jpg

IMG_0880.sized.jpg

IMG_0904.sized.jpg

IMG_0906.sized.jpg

IMG_0907.sized.jpg

IMG_0909.sized.jpg

IMG_0910.sized.jpg

IMG_0912.sized.jpg

IMG_0913.sized.jpg

IMG_0923.sized.jpg

IMG_0934.sized.jpg

IMG_0991.sized.jpg

IMG_0992.sized.jpg

IMG_0993.sized.jpg

IMG_1047.sized.jpg
 
Mooie fotoo'tjes:p

Mn slash staat hier momenteel wat stof te happen:(.

Had alu. fusee's gaan halen maar had de voorste ipv van de achtersta meegenomen.. De shop is even rijden en binnenkort eindexamens. Dus het kan nog even duren.. Blauw alu staat wel mooi alleen zie je het niet hard achter de wielen.
 
op die 2 foto's van jou monster slash is goed te zien dat je swaybars goed effect hebben in de offcamber bocht.
netjes hoor. ziet er goed uit Mexx101 ;)
 
Laatst bewerkt:
doe iets zwaardere olie in de shocks. ( ongev 50 a 60 olie ). iets stugere veren en het zakken van de achterkant is al een stuk minder.

zelf rijd ik met centerdiff 50K olie. met dikkere olie vind ik de auto iets meer " duwen "

stock olie in cendiff is 100K dacht ik
Of gewoon wat spacers ertussen, krijg je wel minder effectieve veerweg.
 
hoi ik heb een vraag, kan je elke dag op de baan van mvb in bergschehoek rijden en hoeveel kost het om daar op te mogen rijden,mijn zoon heeft ook een slash 4x4.
Gr wim
 
voor de leden is de baan officeel open op dinsdag avond en de zondag

mensen die niet lid zijn kunnen als gast rijder op deze boven genoemde data komen rijden. welke prijs er voor gastrijden gehanteerd word weet ik niet exact.
die vraag kan het beste aan het bestuur gesteld worden.
 
voor de leden is de baan officeel open op dinsdag avond en de zondag

mensen die niet lid zijn kunnen als gast rijder op deze boven genoemde data komen rijden. welke prijs er voor gastrijden gehanteerd word weet ik niet exact.
die vraag kan het beste aan het bestuur gesteld worden.

bedankt voor deze informatie
ik kan er niets over vinden op de mvb site vandaar.
 
Van de week de olie uit de schokbrekers laten lopen en opnieuw gevuld met dikkere olie.
Voor is er 60Wt ingegaan en achter 55wt.
Auto voelde gelijk stuk stabieler. Zeker op het rechte stuk bij MVB.
Een 5tal lipo's leeggereden met deze setup denk ik.
Zaterdag aan de voorkant een medium Swaybar gemonteerd.
Dit zondag getest en man wat een verbetering. Auto was veel beter controleerbaar.
Nu ook aan de achterkant een medium swaybar gemonteerd. Maar daar moet ik nog mee rijden.

Ben overgestapt van 13T tandwieltje naar 14T. Merkte geen verschil in trekkracht maar snelheid was wel hoger.

Langzaam aan begint de auto fijner te rijden over het circuit.
Nu moet de bestuurder nog constant worden in het rijden :yes:
 
hallo
vraagje over een 1:10 4wd slash platinum
kan je de vooras fusee blokken achter plaatsen om zo zn sporing af te kunnen stellen??!!
mvg markioo
 

Het kan wel. Ik weet alleen niet hoeveel je ervoor moet verbouwen.

Zaterdag voor het eerst zelf met een 4x4 gereden en het rijd best aardig voor zo'n hoog hok.
Qua afstelling was deze nog helemaal stock en dat merkte je wel in de bochten.
Maar het is wel erg fun!!
 
Nog een paar dagen en dan gaan we knallen met de 4x4 op Mol even kijken of de slash ook kan vliegen........lol.
Dus heb je een 4x4 sc doe mee ,dan gaan we er een gezellige dag van maken!!!!!!:D
 
Hallo Slash owners,

Ik wil naast m`n Rustler (of ter vervanging) een Slash erbij :grin:

Nou zie ik dat er ook een platinum editie is maar is dat naar jullie mening de moeite waard of zeggen jullie koop de standaard?

Ik weet dat er geen zender/ontvanger bijzit maar dat is no problemo.

Greetz een misschien wel toekomstig Slash basher
 
als het ontbreken van zender/ontvanger geen probleem is dan zou ik de platinum editie nemen.

het centerdiff + swaybars is altijd handig. Zeker als je eens een wedstrijdje wilt rijden in de toekomst

je zult wel zelf het kappie moeten spuiten
 
als het ontbreken van zender/ontvanger geen probleem is dan zou ik de platinum editie nemen.

het centerdiff + swaybars is altijd handig. Zeker als je eens een wedstrijdje wilt rijden in de toekomst

je zult wel zelf het kappie moeten spuiten

Beetje winkel ruilt de kap voor een kant en klare natuurlijk ;-)
Of doet er voor een paar extra centen een gespoten kap bij zoals in mijn geval bij Shamrock afgelopen zaterdag. We gebruiken de kant en klaren om te bashen, de andere wordt de showkap voor op de slaapkamer van de zoon.

Swaybars, maar met name de betere schoks zijn zeer fijn bij de Ultimate. De alu delen zijn wel erg fraai, maar voegen naar mijn mening weinig toe. En zoals al eerder gezegd door iemand anders, je ziet ze nauwelijks zitten..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Top